כתב אישום הוגש לאחרונה כנגד גבר בן 70 מנתניה, במסגרת מבצע נרחב של משטרת ישראל, במהלכו התחזתה סוכנת משטרתית בחדרי צ'אטים לילדה בת 12 בשם שיר, והובילה להגשת כתבי אישום נגד עשרים גברים מרחבי הארץ. כנגד תושב אחר מנתניה, גבר כבן 25, הוגש גם כתב אישום במסגרת הפרשה, כפי שפורסם לאחרונה ב-"מיינט נתניה".
1 צפייה בגלריה
290 תלונות של ילדים
290 תלונות של ילדים
(המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברמלה, הנאשם בן ה-70 מנתניה יצר קשר בצ'אט עם הסוכנת המשטרתית במהלך חודש יולי האחרון, תחת שם בדוי. הנאשם ביקש לדעת מה הסוכנת, שהזדהתה כילדה בת 12 בשם "שיר", לובשת, אך זו אמרה לו שהיא בת 12 ומתביישת לדבר על דברים כאלה. הנאשם המשיך בשיחה, ושלח לה את מספר הטלפון שלו. כששיר יצרה איתו קשר בהודעת טלפון, הנאשם הכחיש כי מסר לה את המספר וטען כי לא נכנס לצ'אט. למרות זאת המשיך לדבר איתה, אך בסופו של דבר ביקש למחוק את מספר הטלפון שלה, לאחר שכתב הודעות כמו "חבל שאת ילדה", "אם לא היית ילדה הייתי מתכתב איתך".
קראו גם:
לאחר מספר ימים, פנה הנאשם שוב לשיר בצ'אט תחת שמו האמיתי, ושאל אותה אם היא לבד במיטתה. בהמשך שאל אותה האם היא לובשת תחתונים, וביקש ממנה להוריד את הפיג'מה ולהישאר עם תחתונים בלבד, זאת על מנת "שאוכל ללטף לך.. את התחתון… ואת תלטפי לי את הבוקסר". לאחר מכן, על פי כתב האישום, שאל הנאשם את שיר "את רטובה עכשיו", האם "מרשה ללטף" והאם "רוצה לנגוע לי". הנאשם ושיר החליפו ביניהם מספרי טלפון, ושיחת הצ'אט הסתיימה.
בהמשך, דרך הודעות בטלפון, שאל הנאשם את שיר האם היא מתקלחת עם אמה, האם היא נוגעת בעצמה לעתים במקלחת, והאם היא "אוהבת שנוגעים לה למטה". הנאשם המשיך לשאול את שיר שאלות אינטימיות וביקש ממנה לבצע מעשים מגונים בעצמה, ובהמשך שלח לה תמונה שלו, ביקש ממנה לשלוח לו תמונה שלה והציע לה לישון עמו.
חודשיים לאחר מכן, פנה הנאשם שוב לשיר בצ'אט, כשהוא בעצמו התחזה לאישה בשם "שיר". הנאשם שאל את שיר "איך הגברים פה איתך", שאל אם גברים מבקשים ממנה סקס והאם היא "זורמת", ושאל האם היא "מפותחת", האם "יש לה חזה", והאם מתחשק לה ללטף את עצמה. בעקבות שני האירועים, הגישה פרקליטות מחוז מרכז שני כתבי אישום על סעיפים של ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו חמש עשרה שנים. בנוסף, הפרקליטות הגישה נגד הנאשם בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים, או לחילופין להורות על שחרורו בערובה.
לכל העדכונים – חדשות נתניה