כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב נתניה בן 25, במסגרת מבצע נרחב של המשטרה שנועד להילחם בתופעת עבריינות מין נגד קטינים. במסגרת המבצע, התחזתה שוטרת לילדה בת 12 בשם שיר, ושוחחה עם הנאשם שניהל שיחה בעלת אופי מיני בוטה ואף הציע להיפגש איתה. מלבד תושב נתניה, הוגשו כתבי אישום גם נגד 19 נאשמים נוספים בפרשה בגין עבירות מין שונות שביצעו לכאורה בשיחות עם אותה סוכנת משטרתית שהתחזתה לילדה.
1 צפייה בגלריה
(פנה לשוטרת תחת הכינוי "הבלונדי" | צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
על פי כתב האישום, סוכנת המשטרה הופעלה מדירה באזור השפלה, ותפקידה היה לגלוש באתר "טוטאל צ'אט", פלטפורמה לשיחות והתכתבויות של פורטל "וואלה", תחת הכינוי "שיר12". ב-9 ביולי, 2020, פנה הנאשם, תושב נתניה, לשיר בצ'ט, תחת הכינוי "הבלונדי".
הנאשם הציע לשוטרת להצטרף עליו לחופשה באילת "על חשבונו". למרות שהשוטרת הבהירה לו כי היא בת 12, הנאשם הציע לה לומר לאמה שהיא הולכת לישון אצל חברה. הנאשם הציע שוב לשוטרת להיפגש עמו, אך זו סירבה, והנאשם אף הוסיף "זה ישאר סוד שלנו", "אין לי בעיה שתביאי איתך עוד חברה אחת, אני אקח את שתיכן", אך השוטרת עמדה על סירובה.
בהמשך, ביקש הנאשם את מספר הטלפון של השוטרת שהזדהתה כשיר, וביקש ממנה לשלוח לו תמונה שלה. על פי כתב האישום, הנאשם שלח לשוטרת תמונה שלו, ציין כי גילו 24 (באותה העת) ושאל אותה אם לא מפריע לה הגיל שלו.
בהמשך השיחה, החל הנאשם לשאול את השוטרת מספר שאלות בעלות אופי מיני, כאשר שאל אותה אם היא "רוצה ללכת רחוק יותר מנשיקה". הנאשם אף הציע להיפגש איתה שוב, ואמר לה כי יחזיר אותה לרחוב ליד הבית, אך השוטרת סירבה שוב ושוב. לאחר מספר ימים, הנאשם אף התקשר אל השוטרת ושאל מדוע היא מפחדת להיפגש איתו.
על פי כתב האישום, השיח עם הנאשם הפך ליותר מיני ככל שההודעות נמשכו. זה החל מהודעות כמו "אם עכשיו בינינו היינו נפגשים וזה והייתי מביא לך נשיקה, לא היית רוצה" והמשיך להודעות כמו "מה את יודעת על יותר מנשיקה איזה דברים למשל". בהמשך, תיאר הנאשם את המעשים המיניים הגראפיים שהיה רוצה לבצע לכאורה ב-"שיר".
כאמור, על פי כתב האישום, לנאשם היה ברור לאורך כל הקשר בינו לבין הסוכנת המשטרתית כי מדובר בילדה בשם שיר, והיא בת 12 בלבד. בעקבות כך מואשם בניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו חמש עשרה שנים.
כל העדכונים - חדשות נתניה