פריצות לבתים ולכלי רכב. תושבים בצפון נתניה מתלוננים כי בשבועות האחרונים, הם סובלים מגל פריצות ולטענתם, אין מספיק אכיפה וסיורים בשכונה, שיכולים למנוע את העלייה בעבירות הרכוש באיזור.
1 צפייה בגלריה
(המחשה: shutterstock)
"לי פרצו הביתה בזמן הפסקת חשמל", אומר ויקטור חכמון, תושב האזור, "זה היה בשעת ערב. אני הייתי בעבודה ואשתי הלכה עם הילדים לאמא שלי. בגלל הפסקת החשמל, התריס שלנו נשאר פתוח, אבל הוויטרינה הייתה סגורה. לקחו לי מהדשא הסינטטי מסמר, פתחו את הוויטרינה ופרצו לי לבית. פשוט רוקנו לי את הבית. תכשיטים, בשמים, כסף, מחשבים, יהלומים. סחורה בשווי 100 אלף שקל.
קראו גם >>
"התלוננו למשטרה, מה הם יכולים להגיד? לא אמרו כלום. בבית הכנסת שלי עוד שני חבר'ה אמרו שפרצו להם לאחרונה לבתים. הבעיה היא שאין סיורים אצלנו של משטרה או שיטור עירוני. אני מחכה שהמצב הזה ייגמר כבר".
"מדובר בכמות מטורפת של פריצות בשבועות האחרונים", מספר שאול סעדה, תושב האזור, "פרצו לכמה אנשים בסביבה שלי. גונבים רכבים. זה מרגיש כאילו השיטור העירוני לא קיים ולא עובר פה. אני מצפה שאם אני משלם אגרת שמירה לעירייה, שתהיה תמורה לכסף שלי, שיהיו פה סיורים בלילה. שתהיה אכיפה. זה כבר הפך למצב לא הגיוני".
גם מירב ישראל, יוצאת "האח הגדול" ותושבת האזור, סבלה ממכת הפריצות והגניבות באזור. "קמתי בבוקר השבוע וראיתי שגנבו לי את הרכב מתחת לבית", אומרת מירב, "יש המון פריצות בזמן האחרון. מדברים ברחוב על זה, מדברים על זה בשכונה. מקווה שזה ייגמר".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "השיטור העירוני מקיים סיורים בכל חלקי העיר לרבות בצפון נתניה. מכל מקום, הנושא ייבדק".