לאחר מאבק משפטי שנמשך כשלוש שנים, ילדה בת עשר מנתניה תפוצה על ידי חברת הביטוח ב-438 אלף שקלים, לאחר שנכוותה ונפצעה ממים רותחים שנשפכו עליה בביתה לפני מספר שנים. האירוע התרחש בשנת 2016, אז הייתה בת שש וחצי.
2 צפייה בגלריה
( צילום להמחשה בלבד: שאטרסטוק)
כתוצאה מהתאונה, פונתה הילדה לבית החולים "תל השומר", שם אושפזה למשך חודש וחצי כשהיא סובלת מכוויות דרגה 2 בחמישית משטח גופה. הילדה עברה ניתוח והשתלת עור בבטן וביד שמאל, כאשר לאחר הטיפולים, היא נותרה עם צלקות נרחבות על פניה, צווארה ואזור קדמת החזה של גופה.
קראו גם:
בעקבות התאונה, החליטה משפחתה של הילדה, בייצוגה של עו"ד שרון אילון, לתבוע את פוליסת התלמידים. מדובר בפוליסת ביטוח חובה של תאונות אישיות שמבטחת כל תלמיד לאורך כל ימות השנה, ובכל מקום בו הוא נמצא. בכתב התביעה שהגישה, טענה עו"ד אילון כי מלבד הפציעות שנגרמו לילדה, נגרמה לה גם נכות פיזית ונפשית, שנובעת כתוצאה מפציעותיה והשלכות הכוויות העתידות מהן עלולה לסבול הילדה בבגרותה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרון אילון
עו"ד שרון אילון
עו"ד שרון אילון
(צילום: אורית כץ נעים)
חברת הביטוח שנתבעה, חברת איילון לביטוח, טענה כי הצלקות ממנה סבלה הילדה הינן אסתטיות, והן מוחרגות בפוליסה ולא מזכות בכל פיצוי, אך למרות זאת הסכימה לשלם רק כ-61 אלף שקלים בעבור הנכות ממנה סבלה הילדה בעקבותיה. מנגד, טענה עורכת הדין אילון כי מדובר בצלקות תפקודיות ולא אסתטיות בלבד, המזכות את הילדה בפיצויים המקסימלים. כאמור, המאבק המשפטי נמשך כשלוש שנים, והסתיים לאחרונה בהסכם פשרה בין שני הצדדים על סך של 438,794 שקלים.
מחברת איילון לביטוח נמסר בתגובה: "איילון מאחלת לקטינה שנכוותה רפואה שלמה. כעולה מהסדר הפשרה, איילון כבר שילמה לילדה עשרות אלפי שקלים – סכומים שלגביהם לא הייתה כל מחלוקת. איילון תשלם כמובן לתובעת גם את הסכומים הנוספים שנקבעו בהסדר הפשרה לאחר התגבשות הנכות".
לכל העדכונים – חדשות נתניה