ועד הנהגים של סניף נתניה בחברת "אגד תעבורה", המאורגן תחת "כוח לעובדים", פנה לראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, וביקש להבטיח את תמיכתה בהמשך העסקתם כנהגי אוטובוס בקווי התחבורה בעיר, ללא קשר מי יזכה במכרז לתחבורה ציבורית בנתניה שפורסם באחרונה.
1 צפייה בגלריה
אוטובוס
אוטובוס
אוטובוס
(צילום: יואב דודקביץ')
נזכיר כי לאחרונה משרד התחבורה פרסם מכרז לתפעול קווי האוטובוסים והמיניבוסים בנתניה, שכיום מתופעלים על ידי חברת "אגד תעבורה". כעת, הנהגים המועסקים על ידי חברת "אגד תעבורה" בנתניה, טוענים כי המכרז החדש לא מבטיח את המשך העסקתם, וכי פרנסתם בסכנה כתוצאה מכך. "לפי תנאי המכרז, אין למתמודדים שום התחייבות להעסיק את כולנו", נכתב במכתב שנשלח לפיירברג-איכר מטעם ועד הנהגים, "יותר מ-200 נהגים, רובנו תושבי העיר - ולשמור על הותק שצברנו בעבודה ועל ההישגים שהשגנו בשלושה הסכמים קיבוציים שחתמנו עם 'אגד תעבורה' במשך השנים".
קראו גם:
"אנו מבקשים את תמיכתך בדרישתנו ממשרד התחבורה", נכתב בהמשך המכתב, "לתקן את תנאי המכרז כך שיבטאו התייחסות גדולה יותר לצורך לשמור על תנאי העבודה והשכר שלנו, בדיוק כפי שנעשה במכרזים לעבודות ניקיון. אנו מאמינים שנהגי אוטובוס זכאים לפחות להכרה שמקבלים עובדי ניקיון במכרזים ממשלתיים".
מלבד פיירברג-איכר, הוועד פנה בין היתר גם לחבר המועצה אהרון אורגד, וביקש את תמיכתו במאבקם לשנות את תנאי המכרז. בעקבות הפנייה, נרתמה סיעת "כולנו למען נתניה" בה חבר אורגד לצד עופר אורנשטיין ואדיר בנימיני, ושיגרה מכתב לסגן ראש העירייה והממונה על התחבורה אלי דלל, בו הודיעה על תמיכתה בנהגים המבקשים לשנות את תנאי המכרז, ואף ביקשה מדלל להירתם ולטפל בנושא בעצמו.
לכל העדכונים – חדשות נתניה