תושבי רחוב החשמונאים בנתניה מתלוננים כי למרות פניות מרובות לעירייה והבטחות מצדה לבנות גן שעשועים בשטח החולי סמוך לפרויקט המגורים "נווה אביבים", העירייה טרם החלה בבניית הגן.
1 צפייה בגלריה
שטח החול. מתי יהיה בו גן?
שטח החול. מתי יהיה בו גן?
שטח החול. מתי יהיה בו גן?
(צילום: אלבום פרטי)
קראו גם:
"מאז שהתושבים שגרים במגדלים של החשמונאים עברו לשם, אמרו להם שהולך לקום שם גן שעשועים ציבורי לכל השכונה", אומרת תושב האזור, "בעירייה גוררים את זה כבר יותר מדי. השטח הוא רק חול וחול. פניתי בפעם האחרונה בחודש נובמבר לעירייה, והבטיחו לי שזה יתקדם, וזה לא קרה. כל הזמן אומרים שזה בקרוב, וזה מטופל, והמתקנים בדרך".
"מבחינתנו מאז שהגענו לפרויקט נווה אביבים עברו שלוש וחצי שנים", אומר דייר בפרויקט. "הובטח לנו שתהיה לנו כאן גינה לילדים, ומקום לטפח פה את האזור וזה ממש לא קרה. לא משנה כמה פעמים פנינו לעירייה, זה לא עזר.
"לפני כשנה הבטיחו לנו שזה יהיה בסוף 2020, וזה לא קרה. בכל פעם כששאלנו מה קורה, אמרו שמחכים לסוף הקורונה, וכל פעם יש להם תירוץ כזה או אחר. יש פה מעל מאה ילדים בשכונה, למה אני צריך לנסוע ברכב כדי שהילדים שלי יוכלו לשחק בגן שעשועים?".
מהעירייה נמסר: "מנכ"ל העירייה ערך סיור במקום עם אנשי המקצוע. לתושבים ידוע כי הנושא מקודם בעירייה. ראש העירייה הורתה לגזבר לקדם את הנושא התקציבי באופן מיידי והוא נמצא בשלבי אישור אחרונים".
כל העדכונים - חדשות נתניה