תושבים בשכונת עיר ימים מתלוננים כי למרות הבטחות העירייה על אכיפה משמעותית בפארק הסמוך למתחם פיאנו בשכונה, עדיין מגיעים למקום רוכבי אופניים חשמליים בניגוד לחוק, ומפרים את שלוותם של מבקרי הפארק. כזכור, רק לפני שבעה חודשים, נפגע תושב נתניה בן 70 מאופניים במתחם, ולאחר מספר ימים מת מפצעיו.
1 צפייה בגלריה
(אופניים חשמליים. צילום אילוסטרציה: תומי הרפז)
קראו גם:
המטרד הפך לאחרונה לכה שכיח, עד שהורים מבית הספר "חיים חפר" הסמוך למתחם שלחו מכתב בנושא לראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, וביקשו ממנה להחזיר ניידת פיקוח שהייתה מוצבת בקביעות בעבר סמוך למתחם.
"אני יכולה להגיד שהרבה אנשים נמנעים מלהגיע למקום", אומרת ענבל ירושלמי, יו"ר ועד ההורים בבית הספר "חיים חפר" שהייתה בין מנסחי המכתב, "אני באופן אישי בגלל שיש לי היכרות אישית עם מי שנפטר כתוצאה מפגיעת אופניים, בוחרת שלא להגיע למקום. אם אני כן מגיעה, אז זה ממש בחשש.
"הכתובת הרי נמצאת על הקיר, עשרות פעמים פנינו לעירייה. אני יודעת שלא מעט הורים מעלים פוסטים לפייסבוק. חברת המועצה טלי מולנר עוזרת לנו הרבה, אבל ההורים בבית הספר חיים חפר עדיין מאוד חוששים".
מה גרם לכם לפנות במכתב לעירייה?
"בית הספר שלנו נמצא צמוד למתחם. בדרך חזרה הביתה הרבה ילדים עוברים דרך שם, ומבחינת המיקום הפיזי של בית הספר הוא סמוך לפיאנו. רוב הילדים גם גרים בסמוך. גם ילדי בתי הספר רימלט ובגין סובלים מהתופעה הזאת. הבטיחו בזמנו שיהיה איסור להיכנס למתחם עם כלים ממונעים, וזה לא קורה. גם כל השליחים של המסעדות במתחם עוברים וחוצים את הפיאנו על ימין ועל שמאל על כלים ממונעים, וזה פשוט מפחיד. אנשים מבוגרים הולכים בחשש שהם יהיו הקורבן הבא.
"אנחנו כל הזמן פונים לעירייה ולחברי מועצה, אני שמחה שקיבלנו תגובות מחברי מועצה, אבל אני אשמח יותר לראות התערבות פעילה. אנחנו צריכים משהו אקטיבי, אנחנו צריכים שפשוט יעצרו את זה".
תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות נתניה