בסוף החודש תתקיים סבתוש - תחרות הסבתא היפה של ישראל בפעם השישית ברציפות. בין המתמודדות תהיה גם נורית בר מצור משה. בר, סבתא לחמישה נכדים ואם לשניים, היא אמנית יוצרת בעץ ובטון, שעובדת במרכז לגמילה מסמים ואלכוהול "בית אור אביבה" ביער אילנות. בנה, ליעד פוגל, הוא זה שרשם אותה לתחרות.
2 צפייה בגלריה
נורית בר
נורית בר
נורית בר
(צילום: אורי קריספין)
"לא אני רשמתי את עצמי", אומרת בר, "הבן שלי, שידוע לנתנייתים כאחד המתווכים המובילים בעיר רשם אותי לתחרות המתקיימת באשדוד. כעובדה קיימת הוא אמר לי - אמא את הולכת על זה. בתחילה לא ממש התלהבתי מהרעיון אבל אז אמרתי לעצמי שאם לא עשיתי את זה כשהייתי צעירה, אז למה לא לעשות את זה עכשיו?
2 צפייה בגלריה
נורית בר
נורית בר
נורית בר
(צילום: אורי קריספין)
"אני בהחלט מודעת לכך שלגילי אני נראית יותר צעירה הן מבחינה חיצונית ובטח מבחינה פנימית. כשאני הולכת עם הבנים שלי, עידן וליעד, ואחד מהם קורא לי אמא, אני מיד רואה את האנשים מופתעים מסביבי, ואני מודה שזה גורם לי לחיוך".
איך זה להיות סבתא?
"עד שלא הפכתי לסבתא, לא הבנתי מה זה האושר הזה שכולם מדברים עליו".
למה מבחינתך חשוב להשתתף בתחרות?
"התחרות עצמה היא מורכבת לא רק מיופי חיצוני אלא מקריטריונים נוספים. כמובן בתחרות הזו צריך שיהיו לך נכדים, אישיות מעניינת, עבודה מאתגרת, נוכחות ועוצמה וזו בהחלט הגשמת חלום מבחינתי. חשוב לי מאוד לציין גם את המפיק והצלם אורי קריספין, שבלעדיו כל זה לא היה קורה".