אחרי מעל עשר שנים בתפקיד, טובה דולב, ראש מינהל החינוך בנתניה הודיעה על התפטרותה.
דולב, אחת מהדמויות המוכרות בעיר ובעירייה בפרט, כתבה לעובדי מינהל החינוך הודעה אישית, בה הודיעה באופן חד משמעי על סיום העסקתה. בסביבתה, מספרים כי דולב חשה מיצוי מעבודתה.
1 צפייה בגלריה
(טובה דולב | צילום: רן אליהו)
"חברים יקרים ואהובים שלי", כתבה דולב לעובדי מינהל החינוך, "האמת שתכננתי לשתף אתכם בדרך אחרת, אבל חשוב לי שלא תשמעו מאחרים ולא ממני. אז, אחרי 10+ שנים של עשייה, השקעה, מסירות, חדווה, מקצועיות ואהבה לאנשים, לתלמידים, לצוותים בחינוך- בשלה העת להיפרד.
"כמו שחשוב להשקיע ולקדם, חשוב לדעת מתי לעזוב. מסרתי אתמול למרים- ראה"ע היקרה שלנו מכתב המודיע על סיום תפקידי בתאריך 1/9, עם העתקים למנכ"ל ולעקיבא. תודה לכולכם על הדרך הנהדרת שעברנו יחד, על האמון והחברות. אוהבת כל אחד ואחת מכן.ם בינתיים, יש לנו עדיין 3 חודשים נוספים לעבודה משותפת...תתנהגו יפה..".
קראו גם:
"אנו מודים לגברת טובה דולב על תקופה בה כיהנה בתפקיד ראש מינהל חינוך והעניקה שירות מקצועי ומסור לכל תושבי העיר נתניה", אומרים בהנהגת ההורים העירונית, "כאשר שמה את טובת ילדות וילדי העיר וחינוכם בראש סדר העדיפויות. מודים לה על שפעלה נמרצות להובלת שינויים במישורים הפדגוגיים, המערכתיים, הארגוניים, התקציביים והמינהליים עליהן אמון אגף החינוך. עם פרוץ משבר הקורונה, הובילה את מערכת החינוך להתמודדות עם אתגרים מיידיים שזימנה תקופה זו. הנהגת הורי העיר נתניה מאחלת לגברת דולב הצלחה רבה בכל אשר תפנה, ובטוחים כי תמשיך להוביל בכל דרך בה תבחר. מצד שני, אנחנו כן מקווים שראש העיר תצליח לשנות את דעתה".