תושבת נתניה הגישה תלונה במשטרה לאחרונה נגד זוג המתגורר בקומה מתחתיה, לאחר שלטענתה תקפו אותה וקיללו אותה מול בתה בת הארבע. לטענת המתלוננת, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין השכנים על רטיבות.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
(צילום המחשה: ShutterStock)
קראו גם:
המתלוננת מתגוררת בקומה השלישית, והחשודים הם זוג המתגורר בקומה מתחתיה. לטענתה, הם תבעו אותה בעבר על רטיבות, אך מומחים שהגיעו לדירה ובדקו אותה מצאו כי אין רטיבות. לטענתה, השכנים דורשים ממנה הסכמה כדי להגיע למפקח לבתים משותפים שיכריע בנושא.
"ירדתי בבוקר במעלת עם הבת שלי, המעלית עצרה בקומה השנייה", תיארה המתלוננת את האירוע בבית המשפט. "ביקשתי מהזוג לא להיכנס למעלית ולהמתין במעלית הבאה. גם בגלל הסכסוך וגם בגלל הקורונה. ביקשתי בנימוס, יצאתי מהמעלית, התקדמו בשביל החנייה, חגרתי את הילדה וישבתי מקדימה. הם באו מולי והתחילו לקלל ולצעוק 'את שמנה, מגעילה, אם לא תתני את הסכמתך, תראי מה נעשה לך, תגידי לבעלך שיזהר ממני'".
"הם המשיכו לאיים ולקלל, סגרתי את החלונות של האוטו", הוסיפה. "אשתו (של השכן, ד"ס) הגיעה לדלת של המושב ליד הנהג והתחילה לבעוט בדלת בחוזקה. יצאתי מהאוטו, הילדה התחילה להילחץ, אמרתי לה להתרחק מהאוטו, אם לא - אזמין לה משטרה. הם צעקו לי 'משטרה לא מתייחסת לאנשים שמנים'. אשתו החזיקה דפים... התחילה להרביץ לי עם הדפים והניילונים תוך כדי שבעלה צוחק... הילדה הייתה היסטרית. אמרתי לו (לשכן, ד"ס) ששוטר יגיע אליו הביתה והוא יפתור את זה. הוא המשיך לקלל ולצעוק 'שמנה פרה'".
מלבד תלונה במשטרה, המתלוננת גם הגישה בקשה לבית משפט השלום בנתניה לצו הרחקה נגד שכניה. בית המשפט הכריעה כי יש חשש לפגיעה ממשית בשלוות חייה, ואסר בצו על החשודים להטריד את המתלוננת וליצור איתה קשר, עד להודעה חדשה.
כל העדכונים - חדשות נתניה