לא מוותרים על החג: למרות הסגר הכללי שיחל מחר (שישי) ב-14:00, מאות דיירי הדיור המוגן "לב גנים" בנתניה יחגגו "מרחוק" את ערב ראש השנה עם משפחותיהם. בדיור המוגן החליטו לקיים חג קהילתי לכל דיירי הדיור המוגן על פי הנחיות משרד הבריאות. זאת כאשר על מסך ענק שיוצב ברחבה בה תתקיים ארוחת החג, יוכלו הדיירים לראות את בני משפחותיהם בשידור חי בזום. עשרות משפחות כבר אישרו את נוכחותם בליל החג הייחודי.
1 צפייה בגלריה
ב"לב גנים" נערכים לחג
ב"לב גנים" נערכים לחג
ב"לב גנים" נערכים לחג
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
ב-"לב גנים" מספרים שגם עובדי הדיור המוגן ויתרו על לחגוג את החג עם משפחותיהם, כדי להיות נוכחים בערב החג לצד מאות הדיירים. "את החג הזה נעשה כולנו יחד ברחבת הדיור המוגן", אומר יוסי קפלן, מנכ"ל "לב גנים" נתניה. "עם ציוד לוגיסטי שהבאנו במיוחד הכולל שולחנות, כסאות, קישוטים ובמה עבור המופע. השולחנות יוצבו במרחק של יותר מארבעה מטרים האחד מהשני, וכאמור המרחב הפתוח מאפשר את התנאים האידיאלים ליהנות מהחג בבטחה. בתפריט יהיו דגים ובשר בשפע. הקורונה היא בהחלט תקופת משבר, אך במקביל מצליחה לאפשר לנו למצוא חוזקות רבות בתוכנו גם ברמה המקצועית וגם ברמה אישית. אני את החג הזה אעשה כמובן עם דיירי לב גנים, גם את פסח עשיתי פה עם הדיירים שלי וגם את יום הולדתי חגגתי פה עם הדיירים".
איך מגיבה המשפחה שלך?
"לשמחתי, יש לי משפחה תומכת ומבינה והילדים אמנם היו רוצים אותי איתם, אבל הם מכילים את הסיטואציה בגבורה", מוסיף קפלן. "מעבר להיותי מנכ"ל לב גנים אני גם גרונטולוג וככזה ברורה לי החשיבות של התוכן והגיוון בגיל השלישי כמו בכל גיל. אנחנו עושים ככל שניתן כדי לשמר את השגרה בעת הקורונה ולשלב בתוכה מגוון של פעילויות".
כל העדכונים - חדשות נתניה