7 צפייה בגלריה
האוהדות בפתח האצטדיון בנתניה. מוכנות לרגע השיא של העונה | צילום: אסף פרידמן
האוהדות בפתח האצטדיון בנתניה. מוכנות לרגע השיא של העונה | צילום: אסף פרידמן
האוהדות בפתח האצטדיון בנתניה. מוכנות לרגע השיא של העונה | צילום: אסף פרידמן
"רק לא פנדלים" // עדי יבלונסקי, כפר יונה, עובדת במכללת נתניה
מפלס ההתרגשות?
"יש התרגשות גדולה מאוד, אבל גם חשש, כי אנחנו בנתניה מאמינים במנחוס. אז חמסה, חמסה, לוקחים הכל בפרופורציות. יש כאן הזדמנות לעשות היסטוריה, היו לנו כמה הזדמנויות כאלה בעבר ונכווינו. זכור במיוחד הגול של אחמד עאבד בגמר מול קריית שמונה. הגיע הזמן שנחזיר את הגביע הביתה, בעקבות התקופה הטובה שהקבוצה עוברת בשלוש השנים האחרונות. מגיע לנו הפרס הזה, והוא לחלוטין שלנו".
חדרה זה סוג של דרבי?
"זה דרבי בקטנה. לא נעים להגיד, אבל בכל זאת, הם לא במעמד של מכבי נתניה. אין כוונה לפגוע, אבל עובדתית הם רק חזרו לליגה הראשונה אחרי שנות אור, כך שיריבות לא ממש קיימת. פעם קראו לזה דרבי השרון, ואנחנו זוכרים את זה, אבל האוהדים היום לא באמת רואים בזה דרבי".
נתניה פייבוריטית?
"מכבי נתניה היא אכן הפייבוריטית, אבל, חמסה חמסה חמסה, וחייבים לזכור את זה".
מי מסוכן בחדרה?
"אני לא זוכרת את השמות, אבל אני חושבת שחדרה עשו עונה מדהימה, והפלייאוף העליון הוא פרס מכובד מספיק על העונה שלהם. שיפנו לנו את הדרך, וייתנו לנו לקחת את מה שמגיע לנו על העונה שלנו".
מי יפתיע בנתניה?
"אילון ירושלמי, אם ישחק. הוא שחקן נהדר, ולצערי הוא לא קיבל יותר מדי הזדמנויות השנה. העונה, בניגוד לשנה שעברה עם דיא וערן, אין כוכב אחד וכולם חלק מהפאזל. כל אחד יכול להפתיע בכל משחק".
נתניה או טדי?
"הנחתי שבסופו של דבר המשחק ייערך בנתניה. נראה לי מיותר לנסוע עד ירושלים. אנשים לקחו את זה כטיול. כשאסע לטיול אדאג לקחת יום חופש מהעבודה, בשביל חצי הגמר אני מעדיפה לנסוע לאצטדיון הקרוב לביתי".
בשנת 2019 עדיין מופתעים לשמוע שאת אוהדת כדורגל שרופה?
"היום כבר לא, ואני שמחה מאוד על השינוי הזה. בעבר, כשאמרתי שאני אוהדת, קיבלתי מבט מזלזל מאוד".
יש עדיין הערות שוביניסטיות במגרשים?
"יש, כמו לדוגמה במשחקים מול באר שבע, כשקוראים לאלונה בשם מסוים. אני לא אוהבת את זה, אבל לשמחתי זה הולך ונעלם עם הזמן. מצד שני, יש המון נשים באצטדיון וכיף לראות את זה. אני לא יכולה לומר באחוזים, אבל אני יושבת במקום מסומן. לידי יושבת אוהדת, שזה המקום הקבוע שלה, ומתחתיי שתי אוהדות שזה המקום הקבוע שלהן. המספר הזה הולך ועולה, והפעילות של קהילת האוהדים שלנו תורמת מאוד לזה".
היום נעים יותר להגיע למגרשי הכדורגל בארץ?
"ברור. אין ספק שהמגרשים החדשים תרמו לזה. אם אני משווה לצורך העניין את החוויה כאוהדת בקופסה, זה היה פשוט נורא. הדחיפות בכניסה וביציאה, וכמובן חדרי השירותים הלא-ראויים. כנערה זאת לא היתה חוויה נעימה. מה שיפה בכל הסיפור זה שלאחר החוויה הזאת אני עדיין אוהדת. היום אין מה להשוות, והחוויה היא נעימה מאוד לאוהדות".
אמונה טפלה או הכנות מיוחדות לפני משחק?
"אין משהו מיוחד. את האמונות הטפלות שלי אני שומרת אצלי".
איך יסתיים המשחק? הארכה? פנדלים? 90 דקות?
"אני פוחדת מאוד להגיע לפנדלים, כי בחדרה אוהבים למשוך זמן. אני רוצה לנצח הרבה לפני ההארכה. במשחק האחרון מול חדרה הם ביזבזו כל כך הרבה זמן, נפצעו כל דקה משום דבר. הם נראו כאילו הם שחקני תיאטרון מהקאמרי ולא שחקני כדורגל. זה מה שמפחיד אותי, שימשכו אותנו עד הפנדלים ושם הכל יכול להיות. נקווה שנגמור את זה ב-90 דקות".
אולי זה לא משנה מי תעלה לגמר, כי גם ככה מכבי תל אביב תחכה שם.
"בעזרת השם, כשנעלה לגמר הכל יכול להיות. מכבי קבוצה מצוינת, וגם אנחנו. הכל יכול לקרות במשחק אחד, ולמה לחשוב על מכבי תל אביב. השאיפה היא שההפתעה תגיע מחצי הגמר השני, וזה המקום לאחל לבני יהודה בהצלחה".
7 צפייה בגלריה
יבלונסקי. "חוויה קשה בקופסה" | צילום: אסף פרידמן
יבלונסקי. "חוויה קשה בקופסה" | צילום: אסף פרידמן
יבלונסקי. "חוויה קשה בקופסה" | צילום: אסף פרידמן
"מי חלם על זה?" // ג'ולי טובול, חדרה, מנהלת חשבונות וחשבת שכר
מפלס ההתרגשות?
"התרגשות גדולה מאוד. התחושות הן שאנחנו בשיא, ויש אפשרות להמשיך את העונה ההיסטורית. זה רק ממשיך את ההישגים שלנו מהשנתיים האחרונות. מי היה מאמין? מי חלם על זה?".
נתניה זה סוג של דרבי?
"מבחינתנו כן, זה באמת סוג של דרבי וקרב של יוקרה על אזור השרון. פעם אני זוכרת שהיינו מתחרים נגד כפר יונה ושאר הקבוצות הקטנות מהאזור, ועכשיו אנחנו מול נתניה ושאר הקבוצות בליגת העל".
נתניה או טדי?
"האמת שבהתחלה שמחתי שזה בנתניה, כי מבחינת נוחות זה קרוב יותר לכולנו, אבל ברגע שהבנתי שעניין הכרטיסים לא חולק בצורה שווה בין שתי הקבוצות, אז אולי מוטב היה שזה יהיה בירושלים. מצד שני, אנחנו מכירים טוב את המגרש בנתניה, למרות היתרון המסוים לצד שלהם".
נתניה פייבוריטית?
"ברור, אין כאן שאלה וספק, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות, מה גם שלא מדובר במשחק נגד מכבי תל אביב, שהם רמה מעל כולם".
מי מסוכן בנתניה?
"דני עמוס טוב מאוד, וכמובן בצ'יראיי שהוא הכי מסוכן שם. גם גיא מלמד ועוד כמה שחקנים טובים, אבל כדורגל זה משחק של מזל ומומנטום, ונקווה שנעצור אותם".
מי צריך להתעלות בחדרה?
"זה מתחיל עם אג'ידה בשער, ומגיע עד להתקפה עם אילון אלמוג ולוסיו".
את עדיין זוכה לתגובות מופתעות על כך שאת אוהדת כדורגל?
"בטח. אני מגיל אפס אוהדת כדורגל שרופה. גדלתי על בני יהודה, ובשנים האחרונות כולנו חדרה וסביב הכדורגל. אני מנהלת הקבוצה של הבן שלי במחלקת הנוער של חדרה, וכמעט לכל משחק אני הולכת. לשמחתי, באחרונה זה פחות מפתיע אנשים ששומעים שאני הולכת למשחקים, והם פחות מרימים גבה".
היית רוצה לראות עוד אוהדות במגרשים?
"ברור שכן, אין הרבה נשים ביציע. עדיין רוב האוהדים באצטדיון הם גברים. אני מזמינה את כולן לבוא, ודאי למשחקים שלנו, שבהם יש אחלה אווירה נעימה לכל המשפחה, וזה מקום כיף ובטוח. כמעט אין קללות".
אמונה טפלה או הכנה מיוחדת לפני המשחק?
"אני אומרת שמע ישראל כשמתחילים את המשחק, ואם אני בבית ולא במגרש, אני מדליקה נר ואומרת שהלוואי שינצחו. אני בטוחה שלפני המשחק הזה יהיו המון הכנות מיוחדות".
עם כל הכבוד לחדרה ולנתניה, זה לא משנה, מי תנצח כי מכבי תל אביב תחכה בגמר ככל הנראה.
"אני מאמינה שמכבי תיקח דאבל, אבל בכדורגל הכל יכול להיות".
הימור: כמה ייגמר? מי יבקיע?
"הכל פתוח, אני מאחלת לנו הצלחה, ומאמינה שנצליח בעזרת השם. הכל עניין של מזל וגורל. אני אלך על 1:2 לחדרה ב-90 דקות משערים של לוסיו ושל אילון אלמוג".
7 צפייה בגלריה
טובול. "סוג של דרבי" | צילום: אסף פרידמן
טובול. "סוג של דרבי" | צילום: אסף פרידמן
טובול. "סוג של דרבי" | צילום: אסף פרידמן
"תודה לבעלי שהכניס אותי לעניינים" // הדר זרקא בוברמן, חדרה
מפלס ההתרגשות?
"לפני כל משחק יש התרגשות, וכל העונה הזאת היתה מרגשת בעבורנו, אחרי 40 שנה של היעדרות מהליגה הראשונה. אלילת המזל נחתה השנה על חדרה, ועכשיו זה הולך להיות רגע השיא. סבא שלי ז"ל, הוא יו"ר הקבוצה האגדי נתן שפירא, ואני הייתי ילדה שגדלה במגרש של הפועל חדרה. חבל לי שעד היום אין שום איזכור לסבא שלי, כיכר, סמטה, חדר הלבשה או אחת מקבוצות הילדים שתהיה קרויה על שמו. זה חורה לי מאוד, אבל אני בטוחה שהוא יראה את המשחק למעלה, עם שולם שוורץ ז"ל ואחרים".
נתניה זה סוג של דרבי?
"אני חושבת שיש יריבות שונה. זה לא כמו משחק נגד פתח תקוה או נגד אשדוד. לדעתי, גם האוהדים של נתניה פחות אוהבים אותנו. חדרה לא באה ממקום של לריב עם קבוצות, וכולנו באיזה סוג של חלום, אבל נגד נתניה יש תחושה שקיימת קצת יותר יריבות מאשר במשחק מול מועדון אחר".
נתניה או טדי?
"אני מאלה שאמרו שחלוקת הכרטיסים לא הוגנת. לנו בבית לא משנה איפה המשחק, אנחנו מגיעים לסכנין, לבאר שבע ולכל מקום שצריך. אני כן שמחה שהמשחק בנתניה, כי זה קרוב יותר לאוהדים שלנו, וזה המגרש הביתי שלנו העונה, והיה מקום לשוויון בחלוקת הכרטיסים".
נתניה פייבוריטית?
"פייבוריטית אצל מי? אצלי רק חדרה פייבוריטית".
מי מסוכן בנתניה?
"אני מכירה שם כמה שחקנים. הם בהחלט קבוצה טובה, אבל אני מעדיפה להתמקד בקבוצה שלי".
מי צריך להתעלות על עצמו בחדרה?
"יש לנו את מלך השערים הבלתי-מעורער שלנו, לוסיו, שצריך להכין לו את הכדורים, והוא כבר יודע לעשות את העבודה. מנשה זלקה הוא שחקן נשמה, שמביא אתו המון ערך מוסף, ועם דוד מתיאוס בהגנה ואילון אלמוג בהתקפה, יש לנו כמה שחקנים מובילים, שאם ישחקו כמו שהם יודעים — ננצח את חצי הגמר".
ב-2019 יש עדיין קולות מופתעים מכך שאת אוהדת כדורגל שרופה?
"ברגע שקלטתי שאני נמצאת בבית ביום שישי, מבשלת, וברקע מתנגן ערוץ הספורט, הבנתי שהספורט מושרש חזק אצלי בבית. ותודה לבעלי שהכניס אותי ואת כל המשפחה לעניין הזה. יש תגובות כמו 'מה איבדת שם במגרש? אין לך משהו יותר מעניין לעשות?'. אז יש לי דברים מעניינים שאני גם אוהבת לעשות חוץ מכדורגל. ובכל זאת, מהשנה שעברה התחלנו ללכת יחד כל המשפחה, חמש נפשות, לכל משחק. בבית אגב, יש לנו שבעה מינויים, תשאל למה? כי בעלי תמיד אומר, שאם הוא או הילדים ירצו להביא חבר או חברה, שיהיו עוד שני מינויים".
היית רוצה לראות עוד אוהדות במגרשים?
"ברור שאפשר לראות עוד נשים במגרשים. הסביבה ממש נעימה ונוחה. יש אמנם קללות מהיציע, אבל אני יודעת שאנחנו לא מגיעים להצגת תיאטרון. כשאני במגרש עם הבנות שלי, הן יודעות שמה ששומעים במגרש נשאר במגרש".
אמונה טפלה או הכנה מיוחדת לפני המשחק?
"לכל משחק כולנו מאורגנים כמו שצריך. בעלי יוצא מוקדם יותר מהעבודה, כולנו לבושים בהתאם בצבעים של הקבוצה, שחור ואדום, ולא יהיה צבע אחר בשום פנים ואופן. אנחנו נוסעים כולנו עם הצעיף של הקבוצה מתנופף מחוץ לחלון האוטו. לפני נתניה תהיה חגיגת גדולה".
עם כל הכבוד לחדרה ולנתניה, זה לא באמת משנה מי תעלה לגמר, כי תחכה לכם שם מכבי תל אביב.
"אני מפרגנת למכבי, קבוצה של אלופים, ועדיין נשמח לשחק ולהפסיד נגדם. היו גם כאלה שאמרו שלא נעלה ליגה, וכשעלינו אמרו שבטוח נרד, אז שיגידו שאין לנו סיכוי מול מכבי בגמר, העיקר להגיע לשם".
הימור: כמה ייגמר? מי יבקיע?
"אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים, ואני אומרת שמה שצריך לקרות קורה. אני בטוחה שכל הקבוצה שלנו בראשות ניסו אביטן יעשו מעל ומעבר, ויקבלו את האהבה ואת התמיכה מאתנו, ולא ירצו לאכזב אותנו".
7 צפייה בגלריה
זרקא בוברמן. "'מה איבדת במגרש?" | צילום: אסף פרידמן
זרקא בוברמן. "'מה איבדת במגרש?" | צילום: אסף פרידמן
זרקא בוברמן. "'מה איבדת במגרש?" | צילום: אסף פרידמן
7 צפייה בגלריה
החמישייה הפותחת. מי תחגוג? | צילום: אסף פרידמן
החמישייה הפותחת. מי תחגוג? | צילום: אסף פרידמן
החמישייה הפותחת. מי תחגוג? | צילום: אסף פרידמן
"חולצה צהובה נגד מנחוס" // נופר פלח, נתניה, מורה למתמטיקה באורט לייבוביץ'
מפלס ההתרגשות?
"ברור שיש. עכשיו כשאתה מזכיר שוב את עניין המשחק, מפלס ההתרגשות עולה. מבחינתי, הכל כבר היה מוכן לקראת הנסיעה לטדי, גם מול מקום העבודה, ואפילו תיכננתי יום בילוי בירושלים".
חדרה זה סוג של דרבי?
"כשהגרלת המשחקים סידרה לנו מפגש עם חדרה, כולם צעקו 'יש', וזה מה שמפחיד אותי. אסור לנו לזלזל בקבוצה שמולנו, הם מגיעים במומנטום טוב. לשאלתך התשובה היא כן, זה באמת סוג של דרבי. זאת עיר שנמצאת במרחק נסיעה של דקות ספורות מנתניה. בבית הספר שבו אני מלמדת יש תלמידים שמשחקים במכבי נתניה ובהפועל חדרה, כך שבהחלט מדובר בסוג של דרבי".
נתניה פייבוריטית?
"זאת לא מכבי תל אביב, וטוב שכך. אנחנו מגיעים פייבוריטים לגמרי, אבל אנחנו צריכים לבוא צנועים. נכון שאנחנו יכולים לנצח בגדול, אבל חשוב שנישאר עם הרגליים על הקרקע וננצח באמצעות המשחק היפה שלנו".
ממי צריך להיזהר בחדרה?
"ברור, יש להם את החלוץ מברזיל, לוסיו, שהוא חתיכת שחקן. יש להם גם את השחקן הצעיר שהגיע ממכבי תל אביב, אילון אלמוג, שהוא גם שחקן מצוין שצריך להיזהר ממנו".
מי יפתיע בנתניה?
"אני מקווה שגיא מלמד ימשיך את החזרה שלו לעניינים, שבאה לידי ביטוי עם צמד במשחק האחרון מול חדרה. אני חושבת שזאת גם ההזדמנות של היקה ושל בורנשטיין להראות מה הם יודעים. אני מקווה שזה יהיה המשחק שלהם, ושהם יגרמו לנו נחת".
נתניה או טדי?
"למען האמת זה לא ממש משנה לי, אני אסע לכל מקום בשביל מכבי נתניה. כבר ראיתי איך אני מעבירה את היום בירושלים, המשחק הזה הוא סיבה טובה לטייל שם, אבל כמובן ליד הבית זה יותר טוב, אני יכולה להגיע ברגל לאצטדיון, וזה נחמד".
בשנת 2019 אנשים עדיין מופתעים שאת אוהדת כדורגל שרופה?
"לא, כבר ממש לא מופתעים, וגם בבית הספר יודעים שזה חלק ממני".
יש עדיין הערות שוביניסטיות במגרשים?
"אני באופן אישי לא נתקלתי בזה. אולי כי אני יושבת במקומות הרגועים יותר ביציע התחתון, ולא בעליון. אני לא יודעת מה קורה למעלה. יש לא מעט אוהדות של מכבי נתניה שמגיעות למשחקים, אבל זה עדיין לא מספיק ואני לא יודעת למה. היום יש יותר מודעות לעניין. יש אוהדים שמביאים את הנשים שלהם למגרשי הכדורגל ומחברים אותן לעניין".
האווירה במגרשים היום רגועה יותר מפעם?
"בתקופה של 'הקופסה' הגעתי למשחקים, ולא הרגשתי שהסביבה היתה לא נעימה או לא בטוחה. מה שכן, בתקופת 'הקופסה' כמות הנשים במגרש היתה קטנה בהרבה. לא זוכרת שראיתי הרבה נשים כשהסתכלתי סביב ביציעי 'הקופסה'. היום המודעות של הנשים למשחק עלתה, וכך גם הנוכחות שלהן במשחקים והחיבור שלהן לעניין, שבא לידי ביטוי בלבוש מתאים, עם חולצות וצעיפים בצבעי הקבוצה".
אמונה טפלה או הכנות מיוחדות לפני משחק?
"במשחק האחרון מול חדרה לא לבשתי את החולצה הצהובה, ובמחצית היינו בפיגור 2:0. במחצית השנייה לבשתי את החולצה ומלמד הבקיע שני שערים. מול באר שבע לא לבשתי את החולצה הצהובה והפסדנו, מה שאומר שבחצי הגמר אני מגיעה לבושה בחולצה הצהובה כבר מהבית".
הימור: איך יסתיים המשחק? הארכה? פנדלים? 90 דקות?
"אני לא רוצה דפיקות לב מואצות ומיותרות, נקווה שזה יהיה 0:2 שירגיע אותנו, אבל זה לא הולך להיות קל. אין לנו ממש יתרון ביתיות במשחק הזה, אבל הצבע הצהוב-שחור יהיה הדומיננטי ביציעים. לדעתי, היתרון ביציע יעשה את העבודה ונתראה בגמר בסמי עופר".
אולי בעצם זה לא משנה מי תעלה לגמר, כי גם ככה מכבי תל אביב תחכה שם?
"לא, ממש לא. מה גם, שקיימת האפשרות שנפגוש את בני יהודה ונשחזר את הגמר מולם ב-78, שבו זכינו בגביע, ונחזיר עטרה ליושנה".
7 צפייה בגלריה
פלח. "להיזהר מלוסיו" | צילום: אסף פרידמן
פלח. "להיזהר מלוסיו" | צילום: אסף פרידמן
פלח. "להיזהר מלוסיו" | צילום: אסף פרידמן
"מי אמר שנתניה פייבוריטית?" // תמר סעדה, חדרה, מנהלת מיסוי מקרקעין ברשות המיסים
מפלס ההתרגשות?
"לצערי, לא אהיה שם. בזמן המשחק אהיה בכנס באילת של ההנהלה המורחבת של רשות המיסים, וזה משהו שמתוקף תפקידי אני לא יכולה להבריז ממנו, אבל תסמוך עליי שברוחי ובדמי אהיה אִתם שם בנתניה, והאנרגיות שלי יגיעו אליהם. כששמעתי על התאריך של המשחק נהיה לי חושך בעיניים, התחילו לרוץ לי המספרים בראש, התחלתי להצליב והבנתי שזה לא ניתן להזזה. אני כן אעזור לאוהדים שלנו במה שאפשר בהכנת התפאורה".
סוג של דרבי?
"לגמרי".
נתניה או טדי?
"בדיעבד, אחרי הקצאת הכרטיסים, אני מצטערת שזה לא בירושלים. אני יודעת שחלק גדול מהאוהדים שלנו תיכנן יום כיף ולישון בירושלים. לבקר בכותל, לשים פתק לברכה וללון בעיר הבירה, אבל זה לא יקרה לצערי. חלוקת הכרטיסים היתה צריכה להיות שווה בין הקבוצות, ולא מה שקרה בפועל".
נתניה פייבוריטית?
"למה? רוב השנה מי הקדימה את מי בטבלה? גם משחק הליגה האחרון נגמר בתיקו 2:2, רק בגלל שער שוויון מאוחר שספגנו אחרי שנשארנו עם עשרה שחקנים. השד לא כל כך נורא, ובהרכב מלא וחזק אנחנו לא נופלים מהם".
מי מסוכן בנתניה?
"נתניה קבוצה טובה מאוד, ואם דיא סבע עדיין היה שם, הייתי אומרת שהוא, אבל את הקטע הזה אשאיר לניסו אביטן שמכיר את היריבה מצוין".
מי יבלוט בחדרה?
"יש כמה שחקנים. כמובן שלוסיו, מלך השערים שלנו, חייב לגלות אחריות להיות מרוכז, לנוע על המגרש ולא לחכות לכדור כמו שהוא עושה לפעמים. ההגנה חייבת להיות במיטבה, ובנוסף, דיא לבאבידי ומנשה זלקה, שנמצאים בכל מקום על המגרש. אם הם יהיו ביום טוב, אף אחד לא יעבור אותם".
יש עדיין תגובות מוזרות על כך שאת אוהדת כדורגל מושבעת?
"ודאי, אני נחשבת לעוף מוזר. אומרים לי 'משוגעת אחת, מה יש לך לחפש שם?'. אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל קיבלתי על עצמי מטרה להביא כמה שיותר נשים למשחקים שלנו. אני אומרת את זה בצנעה ובאהבה, ומי שחשוף להפועל חדרה רואה איך אני משמשת מודל לחיקוי לאוהדים ולשחקנים, ומשמשת לכולם אוזן קשבת. אני רוצה לעזור ולחשוף כמה שיותר נשים למשחקים שלנו".
היית רוצה לראות עוד אוהדות במגרשים?
"ברור, אין מספיק נשים באצטדיונים. כשיש אשה ביציע זה יוצר אווירה נחמדה ונוחה יותר. אבל שלא תטעה, גם נשים מוציאות אמוציות ביציע, ולפעמים גם לי נפלטת קללה או צעקה כזאת או אחרת".
אמונה טפלה או הכנה מיוחדת לפני משחק?
"כל האמונות הטפלות סביב השחקנים והמאמן נדבקו גם בי, ומצאתי שכשאני לובשת אדום, חדרה מנצחת. הארון שלי מפוצץ בבגדים אדומים, וגם לאילת אקח אתי כמובן חולצה אדומה".
עם כל הכבוד לחדרה ולנתניה, בגמר תחכה לכם מכבי תל אביב וזה לא יהיה כוחות.
"בגביע הכל יכול להיות. אין ספק שמכבי תל אביב נראים מצוין ופייבוריטים לקחת דאבל, אבל חדרה של העונה מלאת הפתעות. קודם כל צריך להגיע לשם ואז נתמודד נגדם".
הימור: כמה ייגמר? מי יבקיע?
"אני לא יודעת אם אני אומרת את זה מהרציונל או מכמיהת הלב שלי, אבל לדעתי חדרה תנצח 1:2 ב-90 דקות, משערים של אילון או של לוסיו. אבל גם אם המשחק יגיע לפנדלים אני רגועה, כי יש לנו את אוסטין אג'ידה. גם אם לא ננצח, עצם ההגעה שלנו לחצי הגמר עם כל מה שעברנו השנה, זה יהיה הישג יוצא מהכלל. מי חלם על זה בכלל? רצינו רק להישאר בליגה".
7 צפייה בגלריה
סעדה. "השד לא נורא כל כך" | צילום: אסף פרידמן
סעדה. "השד לא נורא כל כך" | צילום: אסף פרידמן
סעדה. "השד לא נורא כל כך" | צילום: אסף פרידמן