האם דראפיץ' וברדה צריכים להישאר במכבי נתניה? ביחד? לחוד? מקצועית אני בספק אם יש צמד מאמנים מתאים יותר למועדון. גם העונה הנוכחית, בניגוד לתחושות מסביב – לא היתה אסונית.
גם בעונה חלשה נתניה לא היתה באמת בסכנת תחתית ופה ושם גם נתנה תצוגות חביבות. אני חושב שדווקא לנוכח מגמת הצמצום הכלכלי – דראפיץ' וברדה מתאימים להוביל את המועדון. יחד. אין סיבה לפרק צמד שעובד, ולפעמים שווה להשקיע עוד קצת בעמדת המאמן. לעתים זה אפילו חוסך כסף (למשל, מונע רכבת שחקנים שהיא תוצאה של מאמנים פחות מתאימים).
1 צפייה בגלריה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
אלא שמעל מרחפת בעיה קשה. הקהל. תנאי הפתיחה של ברדה ודראפיץ' לקראת העונה הבאה יהיו מסובכים. כי חלקים קולניים בקהל – ולטעמי שלא בצדק – לא מרוצים מעבודתם, והם עלולים ליצור כבר מהרגע הראשון אווירה לא טובה, לחוצה, כזו שמנפחת כל כישלון ומקשה להצליח.זה עלול להוביל למצב שהפסד־שניים בפתיחת העונה והכיסא של המאמנים בנתניה יתחיל לרעוד.
האם נכון להכניס מאמנים לסיטואציה המסובכת הזו? אני חושב שכן. אני חושב שבנקודת הזמן הזו אין למכבי נתניה את הלוקסוס לוותר על צמד המאמנים הזה. ואני חושב שהקהל הרחב צריך להתגייס ולהעניק לברדה ודראפיץ' את הגב שהם ראויים לו. ולזכור שלמרות עונה פחות טובה – הקדנציה שלהם במועדון היא הצלחה מזהירה. את בניית התקציב של מכבי נתניה לקראת העונה הבאה צריך להתחיל בהחתמת ברדה ודראפיץ', יחד, גם אם העלות תהיה יקרה, ואז להתפנות ולהחתים שחקנים נוספים.