בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן יש מי שמעדיפים להגיע לעסקה באופן עצמאי, ומי שבוחרים לעשות זאת בדרך הזו מאמינים כי ניתן להגיע לתוצאה המיוחלת דרך פרסום של פוסט בפייסבוק או באתר חינמי באינטרנט.
אולם מחקרים הוכיחו כי סוכני תיווך שחיים נושמים את התחום, מחזיקים בידע ובכלים שעוזרים להם לבצע עסקאות נדל"ן רבות בזמן הקצר ביותר ובמחיר הטוב ביותר, לכן הנטייה של רבים היא להיעזר בשירותיהם של סוכנים מקצועיים.
יחד עם זה בחירה של מתווך היא לא עניין של מה בכך, ולמעשה תיווך נדל”ן הוא סוג של אומנות לכל דבר, כזו שמתחדדת עם הזמן והניסיון שנצבר, כאשר המטרה הסופית היא "לשדך" בין מוכרים וקונים, ושכל צד יהיה מרוצה מהמחיר הסופי, אך לא פחות חשוב, גם מהדרך שבה התנהל התהליך, כזה שיכול לטמון בתוכו לא מעט מתחים ותסכולים.
גבריאל וטורי: הבחירה הנכונה בדרך לעסקת נדל"ן מצליחה
2 צפייה בגלריה
גבריאל וטורי
גבריאל וטורי
גבריאל וטורי
(צילום: יח"צ)
עד לפני מספר שנים גבריאל וטורי היה מבצע עסקאות נדל"ן בארץ ובחו"ל בעזרת סוכני תיווך, חלקם היו מתווכים מצוינים שעשו את עבודתם נאמנה, אולם ניסיון מר בכמה עסקאות, שנבעו כתוצאה מהתנהלות קלוקלת של מתווכים מסויימים, גרמו לו להיכנס לעובי הקורה, ללמוד את עולם תיווך הנדל"ן ולהציע את שירותיו כמתווך מן המניין, תוך כדי שמעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות.
כיום וטורי משתף פעולה כמתווך עצמאי עם חברת REP, חברה המתמחה בניהול נדל"ן עסקי כבר במשך 54 שנים, תוך כדי שהעמידה רף בעל סטנדרט גבוה של שירותיות, מקצועיות, אמינות, יצירתיות ושקיפות מלאה.
על שיתוף הפעולה ביניהם וטורי מספר: "בחרתי לעבוד עם חברת REP כיוון שלא מדובר בעוד חברת נדל"ן, אלא היא משלבת בתוכה גם חטיבת הייטק מיוחדת שעוזרת לי לשווק את הנכסים שברשותי במגוון של שיטות מתקדמות, מדובר בנדל"ן אזרחי וגם מסחרי, שם הדגש שלי הוא על נכסים הקשורים לענף המזון, כך אני מצליח להגיע לתפוצה רחבה הרבה יותר של כל נכס שנמצא ברשותי מדובר באסטרטגיה שונה לגמרי לעומת שיטות העבודה המקובלות בין רוב רובם של אנשי התיווך בישראל".
נתניה: עיר מבוקשת למגורים
עיקר העבודה של גבריאל וטורי מתרכזת בשני מקומות, מצד אחד נתניה, ומהצד השני חיפה והקריות.
אם בשנות ה 70' ו ה 80' נתניה היוותה מקור עבור תושבי חוץ רבים מאנגליה, שביקשו לרכוש בעיר נכנסים להשקעה או למגורים בשנות הפנסיה שלהם, בשנים האחרונות היה זה הקהל היהודי צרפתי שהחל לנהור לעיר בזכות המיקום המושלם והאווירה בה , כדי לקנות נכסים רבים ברחבי העיר.
על הנעשה כיום בשוק הנדל"ן בעיר היהלומים וטורי מספר: "האזור הכי מבוקש בנתניה נמצא בסמוך לחוף הים ושכונת פולג שמתפתחת ללא הפסקה.
היתרון הגדול בפולג לעומת שכונות חדשות במקומות אחרים בישראל, הוא שבחוכמה רבה בנו את האזור כולו כך שלא תהיה מורגשת בו צפיפות יתר, למרות עשרות אלפי משפחות שמתגוררות במגדלי המגורים שם.
במקביל גם מרכז העיר מקבל צביון חדש, כאשר בניינים רבים עוברים תהליך של פינוי בינוי, בנוסף למבנים ותיקים שמסמלים את נתניה בראשית דרכה, תוך כדי דאגה לשמר אותם לצד הבנייה החדשה.
כך למשל אפשר לראות את קולנוע שרון המיתולוגי שישולב בשיטחי מסחר ומגדלים חדשים תוך כדי שימור החלק הקדמי שלו כפי שהיה פעם“. עבודה זאת תתבצע ביזמות קרן מרתון בשיתוף קבוצת איציק תשובה.
הריביירה החדשה של ישראל
העיר שנחשבת למפוספסת ביותר בישראל היא חיפה, בכל זאת מדובר בעיר עם ים ונמל מופלא, שכונות מגורים על הר הכרמל עם נוף של חוץ לארץ, מוסדות לימוד נחשבים, מרכז הייטק גדול בכניסה לעיר ועוד.
למדנו כי לאחרונה מחירי הדירות בחיפה החלו לעלות גם הם, אולם ישנו אזור נוסף בסמוך לחיפה שעליו גבריאל וטורי אומר שכדאי לשים את העין:
"אזור הקריות עומד בתחילתו של מהפכת נדל"ן גדולה.
רק כדי לסבר את האוזן, ישנו אישור לבנייה של כ 1,600 חדרים של בתי מלון שעתידים להיבנות במקום, ויזמי הנדל"ן הגדולים לא היו פועלים בכיוון הזה לולא היו יודעים על תהליכים נוספים שעומדים לצאת לדרך בכל הנוגע להבראה וחידוש של אזור שיש בו רצועת חוף חלומית.
שכונות שלמות שם היום עומדות לעבור תוכנית של פינוי בינוי והתחדשות עירונית, כך שכרגע המחירים עדיין אטרקטיביים, אך אני מזהה שינוי שהולך וגובר בהתעניינות מצד רבים לרכוש שם דירות, כך שהמחירים הללו לא יהיו אטרקטיביים לנצח".
2 צפייה בגלריה
גבריאל וטורי יועץ נדל״ן: יצירת קשר
גבריאל וטורי יועץ נדל״ן: יצירת קשר
גבריאל וטורי יועץ נדל״ן: יצירת קשר
(צילום: יח"צ)
גבריאל וטורי עובד בעיקר בבלעדיות עד חצי שנה, ועל תפיסת עולמו הוא מספר: "אין לי בעיה לעבוד גם עם בלעדיות לטווח קצר, אני עושה זאת כאשר אני בוחן את הנכס ויודע כי יש באפשרותי להגיע לעסקה מהירה בזכות הפעולות שאני יודע להוציא לפועל.
צריך להבין, כאשר ישנו צורך למכור נכס אין נוסחה מדויקת, אלא מדובר בהמון משתנים שיש להם השפעה.
בין היתר האזור שבו הנכס ממוקם, מצב השוק, המחירים שבהם נכסים נמכרו באותו אזור, מצב הנכס עצמו, הצורך המיידי של המוכר כמו גם הקונים ועוד".
בעזרת הידע והניסיון שגבריאל וטורי צבר לאורך השנים בקנייה ומכירה של נכסים בארץ ובארה"ב באופן עצמאי, ותודות לשיתוף הפעולה הפורה שלו עם חברת REP, הוא נחשב כיום לאחד מאנשי התיווך המבוקשים ביותר בין נתניה לחיפה והקריות.
ליצירת קשר אישי, חייגו: 051-2821448