1 צפייה בגלריה
משרדי חברת איציק תשובה. העירייה החליטה לפתח את השטח (צילום: אסף פרידמן)
משרדי חברת איציק תשובה. העירייה החליטה לפתח את השטח (צילום: אסף פרידמן)
משרדי חברת איציק תשובה. העירייה החליטה לפתח את השטח (צילום: אסף פרידמן)
האם משרדי המכירות של חברת הנדל"ן קבוצת איציק תשובה, הממוקמים ברחוב זלמן שז"ר בשכונת רמת פולג, והמטה התפעולי של י.ח. דמרי במקום יפונו בחודש הבא? על פי תגובת עיריית נתניה לפנייה של מיינט נתניה ו"ידיעות נתניה" בנושא, התשובה חיובית.
"הנהלת העיר החליטה לפתח את השטח המדובר לשצ"פ (שטח ציבורי פתוח) ולחניה, ובהתאם לרצון התושבים. לפיכך ב-24 בינואר הודיעה העירייה לחברות על הפסקת ההתקשרות עמן וכי עליהן לפנות את משרדי המכירות בתוך 60 יום כנדרש", נמסר מהעירייה.
גורמים בעירייה סיפרו כי בחוזה שכירת המבנים עם שתי החברות, התקף עד אוגוסט השנה, קיים סעיף המאפשר לעירייה להתיר את ההתקשרות בהתראה של 60 יום מראש.
עוד סיפרו בעירייה כי תושבים בשכונות רמת פולג ועיר ימים פנו בבקשה להקצות שטח לחניון ציבורי, לנוכח מצוקת החניה הקיימת. יש לציין כי בהתאם לתוכנית בניין העיר (תב"ע), מלכתחילה מוגדרת הקרקע, הנמצאת סמוך לחוף הים, כשטח ציבורי.
אלא שמאז הקמת שכונת עיר ימים, לפני עשר שנים לערך, משמש המקום משרדי מכירות של חברות בנייה שונות, המשלמות דמי שכירות לעירייה.
דודו סלמה, חבר ועד שכונות רמת פולג-עיר ימים: "אנחנו שמחים ומברכים על הפינוי. הגיע הזמן להיפטר ממשרדי המכירות האחרונים שישבו על שטח ציבורי וליוו את עיר ימים מאז הקמתה. אנו מקווים שסוף סוף ישתמשו בקרקע לטובת כלל התושבים ולא רק לטובת הקבלנים".
מקבוצת איציק תשובה נמסר בתגובה: "אנו פועלים ונמשיך לפעול על פי ההסכם שנחתם עם עיריית נתניה".
מחברת י.ח. דמרי נמסר בתגובה: "במקום פועל מטה תפעולי של פרויקטי י.ח. דמרי. העירייה אכן פנתה לחברה בבקשה לפנותו בשל הרצון לפתח את השצ"פ. י.ח. דמרי קיבלה היתר זמני מהעירייה להפעיל את המשרד ותדאג לפנותו במועד הנקוב".