לא רק מגדל מגורים בן 26 קומות אלא מתחם מגורים הוליסטי יוקרתי. קבוצת לוינשטין בשיתוף חברת מגיל הודיעה על פרויקט מגדל הצוק 2 - מתחם מגורים הוליסטי יוקרתי, בשטח של 5.7 דונם, בשכונת פארק הים בנתניה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט מגדל הצוק בנתניה
פרויקט מגדל הצוק בנתניה
פרויקט מגדל הצוק בנתניה
(הדמייה: 3division)
המתחם יכלול מגדל מגורים בן 26 קומות ובו 101 דירות בתמהיל מגוון: דירות בנות 4 ו- 5 חדרים בגדלים שונים וכן פנטהאוזים. בנוסף, יכלול המתחם חדר כושר, פארק מתקני כושר הידראוליים, מתחם יוגה ופילאטיס, פינת צ'יל הכוללת ערסלים, פינות ישיבה מוצלות ופינות שיזוף, מועדון דיירים מעוצב, שבילי הליכה ואזורי ישיבה, חדר עגלות ואופניים ועוד
קראו גם:
הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים "לאה רובננקו אדריכלים", יכלול גם חניון תת קרקעי, לובי כפול מוגבה, ארבע מעליות מהירות ועוד. בחברה מדווחים כי הפרויקט ייבנה על פי שיטת הבנייה היבשה הייחודית, המשלבת טכנולוגיות בנייה מתקדמות המשפרת את הבידוד האקוסטי והתרמי בדירות.
לאחרונה סיימה חברת לוינשטין את מכירת הדירות בפרויקט מגדל הצוק, הנמצא בסמוך לפרויקט החדש. הפרויקט, שאוכלס לאחרונה, כלל 117 יחידות דיור ב-31 קומות, כאשר כל הדירות צופות לים.
אורי פליישמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת לוינשטין: "הפרויקט ממוקם במרחק של כ- 350 מטר מהים ובשכונת פארק היםץ היתרון המרכזי של הפרויקט טמון באורח החיים הייחודי והנוח שהוא מספק לדייריו, כאשר הכל נמצא במרחק נגיעה. אנחנו צופים ביקושים גבוהים הן מצד תושבי האזור והן מצד משקיעים שמבינים את הפוטנציאל הטמון בדירות במתחם אקסקלוסיבי כמו זה".
שכונת פארק הים בנתניה הנבנית בדרום העיר ליד בתי המלון וטיילת החוף, מוקמת על אחת מעתודות הקרקע הגדולות בעיר בשטח של 885 דונם והיא תהפוך לרובע עירוני חדש אשר יקשר בין ציריה הראשיים של נתניה. השכונה תכלול כ-3,000 יחידות דיור, בצמוד למע"ר העתידי [מרכז עסקים ראשי], מבני ציבור וחינוך, כאשר במרכז השכונה מתוכנן שטח ציבורי פתוח (שצ"פ) – פארק מרכזי בשטח של כ – 50 דונם המהווה ציר ירוק המשכי בעיר ובו מתוכננים שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, כמו גם פעילויות משחק, נופש ומנוחה.
השכונה ממוקמת בין עיר ימים למרכז העיר, בסמוך לבתי המלון והים, בכביש המחבר בין נתניה החדשה לוותיקה, קרוב יותר לוותיקה, בחלקו הצפוני. גבולותיה ממזרח ברחוב בן צבי; ממערב ברחוב בן גוריון לצד מתחם המלונאות, הפלנטריום ומשרדי הממשלה העתידיים; מצפון ברחוב היהלומן אברהמס; ומדרום ברחוב לוי אשכול ואנדרטת חטיבת אלכסנדרוני.
לעדכונים - חדשות נתניה