לאחרונה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה אישרה למתן תוקף את התוכנית להתחדשות עירונית של החברות ויתניה ו-SGS LIVING.
2 צפייה בגלריה
מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל
מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל
מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל
(צילום: ישר אדריכלים)

במסגרת התוכנית, שתיבנה במתחם הרחובות ברודצקי-דוד שוב-הגליל במרכז העיר, ייהרסו 81 דירות קיימות בשבעה בנייני מגורים ישנים, בני 4-3 קומות כל אחד, הנמצאים במצב פיזי ירוד, ובמקומן ייבנו 275 דירות חדשות במגדל בן 30 קומות ובשני בניינים בני 16 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו בנות 4,3 ו- 5 חדרים וכן דירות מיוחדות. בנוסף ייבנו בפרויקט גני ילדים ושטחי תעסוקה.

קראו גם:

במרכז הפרויקט, שמתוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים, יהיה פארק ירוק לרווחת הציבור וכן חניון תת-קרקעי. החברה הקבלנית שתבנה את הפרויקט היא חברת SGS, השותפה בפרויקט ונחשבת לאחת מהחברות הגדולות והוותיקות בתחום הבנייה. בעלי הדירות שיפנו את דירותיהם צפויים לקבל דירות חדשות בתוספת של 12 מ"ר הכוללים ממ"ד ובנוסף מרפסת שמש וחניה תת-קרקעית.

2 צפייה בגלריה
כך ייראה מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל בנתניה
כך ייראה מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל בנתניה
כך ייראה מתחם ברודצקי-דוד שוב-הגליל בנתניה
(הדמיה: ישר אדריכלים)

מנכ"לית חברת SGS living שרית סבן שליט: "אני רואה חשיבות רבה לקידום תהליכי התחדשות עירונית בכל מקום בו הדבר נדרש בישראל. בעיקר בימים אלה. ביכולת של המשק הישראלי להמשיך לעבוד, לצמוח ולספק פתרונות מגורים נוספים כדי להדביק את הביקושים. המלחמה והמתקפה שקדמה לה מוכיחים שוב את החשיבות הרבה למיגון משמעותי של דירות בישראל. כל מבנה כזה שמפונה והופך לבניין חדש , מאפשר לדיירים הוותיקים, כמו גם לרוכשים החדשים, איכות חיים לצד ביטחון. הפרויקט הזה שקודם על ידינו הינו חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברות לכיוונים נוספים מלבד ליבת עיסוקן כיזמיות נכסים מניבים מהגדולות בארץ".