המשטרה עצרה שני נערות בחשד לתקיפתה של נ' בת ה-13.5, תושבת נתניה, בסמוך לתחנת הרכבת השלום ולקניון עזריאלי בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה של נויה בדיחי מהרשתות החברתיות
תיעוד התקיפה של נויה בדיחי מהרשתות החברתיות
תיעוד התקיפה של נ' מהרשתות החברתיות
(צילום: מהרשתות החברתיות)
על פי החשד, ביום חמישי שעבר בסמוך למתחם קניון עזריאלי בתל אביב, תקפו שתי בנות 13 יחד עם אחרות, את נ' במכות בראשה ובפלג גופה העליון, באגרופים, בחבטות ובמשיכות בשערה, חטפו את תיקה ונמלטו.
פעילות חקירתית מהירה ומאומצת של שוטרי תחנת לב ת"א הובילה תוך זמן קצר לאיתור שתי חשודות בתקיפת הקטינה. החשודות בנות ה-13, המתגוררות בתל אביב, נעצרו לחקירה בחשד לתקיפה בצוותא ולתקיפה כדי לגנוב. הן הובאו אתמול (רביעי) לבית המשפט לנוער לדיון בבקשה להאריך את מעצרן ושוחררו על ידי בית המשפט למעצר בית בתנאים מגבילים.



"הבת שלי בילתה עם חברה בקניון עזריאלי בתל אביב ובדרכה הביתה היא חטפה מכות רצח. ממש עשו בה לינץ' וגם תיעדו את זה ברשתות החברתיות'', סיפר אביה של נ' ל"מיינט נתניה". לדבריו, בתו הצעירה חזרה חבולה בראשה ובפניה לאחר שקבוצה של עשר בנות "פוצצו אותה במכות", לקחו לה את התיק והשאירו אותה חבולה במקום.

קראו גם:

"הבת שלי בסך הכל רצתה לחזור ברכבת מעזריאלי לתחנת ספיר בנתניה ביום חמישי בערב לאחר בילוי כיפי עם חברה בקניון. זה לא נורמלי שבמקום שהיא תחזור הביתה היא תגיע לבית החולים ותסבול עד עכשיו מכאבי ראש, חבלות ובעיקר מפחד, פחד אמיתי להסתובב לבד ברחוב. ככל הנראה התוקפות היו נערות וילדות ממוצא אריתראי. אני לא מתבייש להגיד שצריך לטפל בהן ביד קשה. מצדי שיגרשו אותן ואת המשפחות שלהן מפה. אני עד עכשיו מזועזע מהמראה של הבת שלי מגיעה לאוטו שלי בתחנת ספיר, חבולה כולה ובוכייה".
הוא הוסיף: "זאת לא מקריות, זה משהו שהן עשו בכוונה, קטע של להרביץ ולהכאיב. אכזריות של ממש. המדינה חייבת להתעורר, זה לא נורמלי שמקרה כזה קורה במרכז הארץ, שלילדה שלי אין ביטחון ושלי בתור הורה אין ביטחון לשלוח את הילדה שלי לבלות לבד. כבעיניי זה היה לינץ' לכל דבר. היא לא דיברה איתן והן פתאום תקפו אותה".