אמש (רביעי) בשעה 23:54 התקבל דיווח במוקד מד"א על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב שוש עטרי בנתניה, סמוך לחוף פולג.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ברחוב שוש עטרי בנתניה
זירת התאונה ברחוב שוש עטרי בנתניה
זירת התאונה ברחוב שוש עטרי בנתניה
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א ושל איחוד הצלה העניקו לגבר בן כ-29 טיפול רפואי במקום. הוא פונה לבית החולים לניאדו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה כשהוא סובל מחבלת ראש. לאחר מכן הוא הועבר לבית החולים בילינסון בפתח תקוה.
חובש רפואת חירום במד"א דניאל שבע ופארמדיק מיחידת האופנועים של מד"א יוסף נהרין סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. מייד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה".

קראו גם:

חובשי איחוד הצלה אריאל לויוב וטל עמר מסרו: "הולך הרגל נחבל קשות בראשו ובגפיו. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניאדו במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".
שוטרי תחנת נתניה ובוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הלילה בחקירת נסיבות תאונת פגע וברח סמוך לחוף פולג, במעורבות רכב פרטי והולך רגל. פעולות חקירה מהירות שבוצעו בשטח על ידי שוטרי התחנה הביאו לאיתור הרכב ומעצר הנהג הפוגע - תושב רמת גן בן כ-50, ובתום חקירתו נכלא ויובא הבוקר לדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה בבקשה להאריך את מעצרו. בנוסף יודגש כי לא נבדק בשום שלב כל חשד לרכב שנגנב מהחוף.