שלושה צעירים הגיעו לתחנת הדלק ברחוב דוד פנקס 43 בנתניה לפני כשבוע ותקפו עובד שנפצע באורח בינוני. כתב אישום הוגש אתמול (שני) נגד השלושה.
2 צפייה בגלריה
תקיפת עובד תחנת הדלק בנתניה
תקיפת עובד תחנת הדלק בנתניה
תקיפת עובד תחנת הדלק בנתניה
(צילום: דוברות המשטרה)
לפי כתב האישום, אחד הנאשמים הגיע ביום שבת (24.06) ברכב שכור לתחנת הדלק וביקש לתדלק אותו. לאחר מכן הוא נעמד ליד אחת ממשאבות הדלק והחל להטיל שם את מימיו. בתגובה העיר עובד התחנה לנאשם, שהתקרב אליו ונצמד אליו כשהוא מאיים עליו. העובד החל לצלם אותו ואת לוחית הרישוי של הרכב עם הנייד שלו והנאשם אמר בתגובה "אני אחזור אליך, אתה לא מכיר אותי" ועזב את המקום.
מיד לאחר מכן הנאשם יצר קשר עם אחיו ושכן שלו והם החליטו לתקוף את עובד תחנת הדלק. הם הצטיידו בשוקר חשמלי, אלה טלסקופית וסכין ונסעו יחד לתחנת הדלק.
לאחר שהגיעו לתחנה, הם יצאו מהרכב וניגשו לעובד. אחד הנאשמים תקף אותו עם שוקר חשמלי בראשו ובגופו ובאגרופים ובעיטות עד שהעובד נפל ארצה. נאשם נוסף הניף סכין ודקר את העובד מספר פעמים בכל חלקי גופו. השניים המשיכו לתקוף את העובד בעודו שרוע על הרצפה בתחנה. בתגובה לקח העובד מגב לניקוי שמשות וניסה להדוף את השניים ללא הצלחה.


עובד נוסף שהיה במקום ניסה להימלט מהמקום, אך אחד הנאשמים נטל את האלה והחל לרדוף אחריו. במזל הצליח העובד להימלט. לאחר מכן הנאשמים נכנסו לרכב ונמלטו מהמקום.
העובד שהותקף נזקק לטיפול רפואי ופונה לבית החולים לניאדו כאשר הוא פצוע באורח בינוני וסובל מפצעי דקירה בצוואר, בעורף, בגב וביד.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחוב דוד פנקס
זירת האירוע ברחוב דוד פנקס
זירת האירוע ברחוב דוד פנקס
(צילום: איחוד הצלה)

קראו גם:

כמה שעות לאחר מכן, סביב השעה 02:20 לפנות בוקר הגיעו השוטרים לדירה של אחד הנאשמים. לאחר חיפוש בדירה הם איתרו אותו כשהוא מסתתר מתחת למיטה בחדר השינה.
קצין החקירות והמודיעין של התחנה שהגיע לזירה ביצע מספר פעולות חקירה מהירות בשטח שהביאו לבסוף לאיתורו של אחד הנאשמים בדירת מסתור בעיר כשהוא מסתתר מתחת למיטה. המשך החקירה הוטל על חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) בתחנת נתניה שעצרו את אחיו של הנאשם ונאשם נוסף.
במהלך החקירה אספו חוקרי יל"פ נתניה ראיות נוספות נגד שלושת הנאשמים - תושבי נתניה בגילים 29-18, עד לגיבוש תשתית ראייתית נגדם שהובילה כאמור לכתב אישום שהוגש אתמול בבית משפט השלום בנתניה.