אושר טריקי מנתניה לא ישכח את יום בר המצווה שלו.
1 צפייה בגלריה
אושר טריקי
אושר טריקי
אושר טריקי. חגג בר מצווה באוויר
(צילום: פרטי)
טריקי, שסיים כיתה ז' בחטיבת טשרניחובסקי בעיר, נלקח ביום בר המצווה שלו על ידי שני שוטרים מתחנת נתניה, שמעון (שימי) ראש ויעקב מקונן, לאירוע מיוחד.
הוא הכיר אותם לפני כחצי שנה בפרויקט שבו השתתפו במרכז הלמידה השכונתי במתנ"ס שכונת דורה אליו הוא הולך. בין שימי לאושר נוצר קשר מיוחד שבעקבותיו הוא החליט לאמץ אותו יחד עם יתר חבריו השוטרים. אושר סיפר להם על החלום שלו להיות טייס. בעקבות זאת הם החליטו לערוך לו טקס בר מצווה משטרתי ולאפשר לו, לראשונה בחייו, להצטרף לפעילויות המשטרה השונות, כשהשיא היה עלייה למסוק וחגיגת בר מצווה משמחת במיוחד שלוותה על ידי תזמורת משטרת ישראל.
בשבוע שעבר הוא הצטרף לפעילויות משטרתיות, ביקר בתחנת נתניה וביחידת המסוקים של משטרת ישראל, וחגג את בר המצווה שלו בטקס שנערך עבורו ואורגן לו על ידי השוטרים ועובדי המתנ"ס הקהילתי בשכונת דורה.


"הילד שלנו מאושר ממה שעשו בשבילו במשטרה", מספר אברה טריקי, אביו של אושר, "אושר הכיר את השוטרים שימי ויעקב במתנ"ס במסגרת הפעילות ההתנדבותית שהמשטרה עושה שם, וכחלק מהקשר שנוצר ביניהם הוא גם סיפר לשימי שהוא חולם להיות טייס, ובגלל שהוא גם חוגג בר מצווה, שימי הציע לנו ההורים שאושר יבוא איתם ליחידה לראות איך השוטרים שם עובדים".
איך הוא הגיב?
"כשאמרו לו בהתחלה שזה הרעיון, לחגוג לו ככה יום הולדת, מה שאומר שהוא ייסע לבית שמש לצילומים ביחידה של המשטרה, הוא ממש התלהב, כי כשהוא הגיע ליחידה הוא ממש ראה שם מטוסים ומסוקים, והטייסים שם הראו לו דברים והסבירו לו. הוא חזר משם מאושר מאוד וסיפר לנו שהיה לו ממש כייף".

קראו גם:

אברה מספר שהוא ואשתו וכמובן אושר עדיין נרגשים לנוכח מתנת בר המצווה משוטרי נתניה. "זה לא ברור מאליו שככה שוטרים מאמצים ילד ומגשימים לו חלום", הוא מספר ומודה שהוא בעצמו התרגש להיות נוכח בסיור שאורגן על ידי השניים.
מה הלאה?
"אני חושב שעכשיו הסיכוי שאושר יבחר להיות טייס, הפך למוחשי יותר. הוא חזר מאוד נלהב מהסיור הזה. גם אני הייתי איתו ושימי השוטר. אני מאמין שאם הוא ילמד טוב ויוציא ציונים טובים הוא יצליח. אנחנו רוצים את הכי טוב בשבילו ואנחנו מאמינים בו. חשוב לי להגיד תודה למשטרת ישראל שעשו את זה בשבילו".
השוטר ראש סיפר: "לפני כחצי שנה נפגשתי עם רכזת הלמידה במתנ"ס דורה והצעתי לקיים לנער בר מצווה בקונספט משטרה כתרומה לקהילה. מהיכרותי עם הנער בפעילויות שונות, כחלק מפעילותי כשוטר קהילתי בשכונת דורה ובמתנ"ס, ראיתי את אהבתו למשטרה והוא סיפר שחלומו להיות טייס. יחד עם אנשי המתנ"ס, שוטרי התחנה ושותפי לעבודה יעקב מקונן נרתמנו להפקת אירוע כדי לשמח את הנער ומשפחתו. מטרת האירוע היתה לשמח את הנער ולתת לו דחיפה להגשמת חלומו ולהגביר בקהילה את רמת האמון במשטרה".