בית משפט השלום בנתניה גזר עשרה חודשי מאסר על רופא בן 39 תושב העיר, לאחר שהכה את פרודתו, חנק אותה ואיים כי יהרוג אותה. המקרה אירע לפני כשלוש שנים וחצי, דאז התגוררו בני הזוג יחדיו באותה הדירה, אך היו פרודים.
בשל חששו של הרופא כי פרודתו מקליטה אותו, התגלע ביניהם סכסוך. במהלך הסכסוך, לקח את הטלפון בכוח מידיה, כאשר ביד אחת החל להכות אותה באמצעות הטלפון בראשה, ובידו השנייה הכה אותה באגרופיו. בנסיבות אלו זרק הרופא את מכשיר הטלפון לעבר הכניסה לבית. פרודתו רצה לעבר הכניסה על מנת לקחת את המכשיר, אך אז החל בעלה בנפרד לבעוט בה.
1 צפייה בגלריה
מכות, הטרדה מינית
מכות, הטרדה מינית
תקף ואיים להרוג אותה
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
הרופא נכנס אז עם המפתחות לבית הנעול אל חדר השינה, ופרודתו נכנסה אחריו, לקחה את המפתחות והחלה לרוץ לעבר דלת הכניסה לבית. בהמשך לכך, הרופא תפס אותה, הפיל אותה לרצפה, והיא החלה לזעוק לעזרה. אז, התיישב מעליה, חנק אותה ואמר לה "אני אהרוג אותך וזה ייגמר". האישה הצליחה לשרוט את בעלה בנפרד עד שהשתחררה מאחיזתו, נמלטה מהדירה וברחה לפיצוציה סמוכה, שם הזעיקה את המשטרה.
לאורך הדיונים בבית המשפט, שנמשכו כשלוש שנים וחצי, הרופא הנאשם הגיש מאות בקשות, ניהל הליך ארוך ואף דרש לייצג את עצמו. הוא טען, גם בעת מתן גזר הדין, לחוסר צדק, ואף הצהיר כי "זה יכול להגיע ממש רחוק, עד כדי שוחד של שוטרים מתחנת נתניה, כי החקירה תתברר על כך ואני לא הייתי ממהר להסיק מסקנות".
המאשימה, חטיבת התביעות של אזור השרון, טענה כי הבעל לא הביע חרטה, אין בעניינו אף אופק שיקומי והוא לא לקח אחריות על המקרה. בית המשפט קבע כי אכן הנאשם גלגל את האחריות למתלוננת ולא לקח אחריות על המקרה.
כאמור, בית המשפט גזר על הבעל עשרה חודשי מאסר, מאסר על תנאי בן שישה חודשים ופיצויים לפרודתו בסך אלפיים שקלים.
הרופא הצהיר על כוונתו לערער על פסק הדין.
כל העדכונים - חדשות נתניה