תושבת רמת גן הגישה תביעה לאחרונה אל בית משפט השלום ברחובות, כנגד תושבת כפר סבא, עורכת דינה ובית הדין הרבני בנתניה, לאחר שלטענתה גרמו לעיקול בשגגה של 100 מיליון שקלים בחשבון הבנק שלה, ללא כל סיבה.
1 צפייה בגלריה
בין הדין הרבני. נתבע על רשלנות
בין הדין הרבני. נתבע על רשלנות
בין הדין הרבני. נתבע על רשלנות
(צילום: עדי ארצי)
קראו גם:
לטענת התובעת, לפני כחצי שנה פנתה לחשבון הבנק שלה באמצעות יישומון הבנק, והופתעה לגלות "מחזה אימה" - התראה מהבנק על עיקול שהוטל בחשבונה, על סך של 99,999,999 שקלים. "כאדם נורמטיבי שמעולם לא נאלץ להתמודד עם דבר שדומה לזה, החלה בבדיקה מי עשוי להטיל עיקול על חשבונה וכיצד הדבר הגיע לסכום עצום זה, שודאי ממוטט כל אדם, כלכלית ונפשית", נכתב בכתב התביעה.
עוד על פי כתב התביעה, התובעת פנתה למחרת לסניף הבנק בו מתנהל חשבונה, ולבסוף נאמר לה כי מקור העיקול הוא בית הדין הרבני בנתניה. בשלב זה הייתה בטוחה התובעת כי מדובר בטעות, שכן אין לה כל עניין בבית הדין הרבני.
לאחר שפנתה אל בית הדין הרבני, נאמר לה לדבריה שכדאי לה להסדיר את העניין במהירות ואף כי העיקול הוטל כתוצאה מכך שהבריחה רכוש. זאת למרות שלתובעת לא היה שום סכסוך בבית הדין הרבני.
לדברי התובעת, מהבירור עולה, כי בתיק בפני בית הדין הרבני, הוגשה בקשה מטעם תושבת כפר סבא באמצעות עורכת דינה, לעקל את חשבונות הבנק של בן זוגה, כאשר ברשימת החשבונות היה גם מספר חשבונה של התובעת ללא כל סיבה או הצדקה.
התובעת טוענת לרשלנות מצד תושבת כפר סבא שהגישה את מספר חשבונה לעיקול, מצד עורכת דינה ומצד בית הדין הרבני. בכתב התביעה היא מוסיפה ומספרת כי המקרה גרם לה למספר בעיות רפואיות, בין היתר טראומה קשה, לחץ וחוסר איזון גופני. בגין אלה, התובעת דורשת פיצויים של 650 אלף שקלים.
כל העדכונים - חדשות נתניה