הורי בית הספר שז''ר בנתניה מרחיבים את המאבק נגד סגירת בית הספר ולאחרונה הצטרפה למאבק ההורים גם התנועה הישראלית.
1 צפייה בגלריה
מחאת ההורים. "מתעלמים מאתנו"
מחאת ההורים. "מתעלמים מאתנו"
מחאת ההורים. "מתעלמים מאתנו"
(צילום: אלבום פרטי)
בתחילת השבוע חילקו ההורים יחד עם אנשי התנועה פלאיירים ופוסטרים ברחבי העיר ומול בניין העירייה, במטרה לרתום את תושבי העיר למאבקם נגד סגירת בית הספר. בפלאיירים נכתב: ''ראש העיר נתניה מרים פיירברג וראש מנהל חינוך אתי דהן שולחות 132 מילדי שכונת אזורים לרחוב. אם בית ספר שז"ר ייסגר, זה יפגע גם בכם!''.
עוד נכתב בפלאייר, שיחולק בהמשך בשפות נוספות מלבד עברית: "תושבי נתניה, עזרו לנו להשאיר את בית הספר פתוח ולדאוג לעתיד ילדנו. אם בית ספר שז״ר ייסגר, זה יפגע גם בכם! ילדים שמסתובבים ברחוב חסרי מעש, כיתות לימוד צפופות עבור ילדכם, סגירת עוד בתי ספר בעיר ועוד''.
תנועה ישראלית היא תנועה חברתית שפועלת במטרה "להחזיר את הסמכות לידיהם של האזרחים", כהגדרתם. היא פעלה בעבר בעיר חיפה, נגד סגירת בית הספר ''גבריאלי'' בשכונת נווה פז.
לדברי נתי בירמן, יו"ר התנועה: "נמשיך את הפעילות בשבועיים הקרובים בכל רחבי העיר ונמשיך עם פעילות של השבתה ופעילות משפטית בנושא הזה כי המשפטנים שמלווים אותנו חושבים שיש פה עילה עקב ההתנהלות של העירייה ומשרד החינוך. הגשנו לעירייה ולמשרד החינוך חוות דעת שנכתבה על ידי פרופסור אביהו שושנה, מומחה לחינוך שמפרט למה ההחלטה הזו רעה לילדים, לעתיד שלהם ולשכונה כולה. אני רוצה לחזק את ידיהם של ההורים ולהזכיר להם שאת ההחלטה הזו ניתן להפוך".
אסתר דהאן, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר שהשתתפה בחלוקת הפלאיירים, מספרת: "חילקנו את הפלאיירים ברחבי העיר ואנו נמשיך לעשות זאת. אנחנו מספרים את הסיפור של שז''ר ומבקשים את תמיכת הציבור. הגשנו את הדוח של פרופסור שושנה לפני שבועיים ולא קיבלנו שום תגובה. אנחנו מחכים שהעירייה תבוא ותתאם איתנו פגישה. העירייה מתעלמת מאיתנו. אנחנו מתכננים עוד פעילויות במטרה למנוע את סגירת בית הספר, כולל סיבובים נוספים בעיר ועבודה בשטח".
מהעירייה לא נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות נתניה