חבר מועצת העיר נתניה וראש סיעת הליכוד בנתניה מוטי רצאבי פנה לראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר והציע שם לחוף חדש שיוקם בנתניה.
2 צפייה בגלריה
חבר מועצת העיר מציע שם לחוף חדש בנתניה
חבר מועצת העיר מציע שם לחוף חדש בנתניה
חבר מועצת העיר מציע שם לחוף חדש בנתניה
(המחשה: אסף פרידמן)

לנוכח הפרסומים בחודשים האחרונים על הקמת חוף חדש בעיר קורא רצאבי לראש העירייה להכריז כי החוף ייקרא "חוף נובה".

קראו גם:

"לצערנו, האסון שפקד את עם ישראל ב-7 לאוקטובר לא פסח על תושבי נתניה, ובין הנרצחים במסיבה ברעים יש גם תושבים מהעיר", כתב רצאבי לראש העירייה. "לקראת הקמתו של חוף חדש בעיר, לפי הפרסומים בחודשים האחרונים, אני קורא לך להכריז כי שמו ייקרא 'חוף נובה'. זהו המסר הטוב ביותר לאויבינו – במקום שבו אתם תנסו לפגוע, אנחנו נבנה ונתחזק. אתם מקדשים את המוות? אנו נקדש את החיים, לזכר יקירינו ואהובינו.
"תמונת הניצחון של מדינת ישראל איננה רק צבאית, היא גם סמלית ובעלת ערך רב לאזרחי כל המדינה. הקמת חוף 'נובה' תהיה המסר היהודי והציוני היפה ביותר, וגם מעשה שיסמל למשפחות השכולות של הלוחמים והנרצחים את הכבוד וההוקרה הרבים, אותם חשים תושבי נתניה כלפיהם''.

2 צפייה בגלריה
פסטיבל המוזיקה נובה אחרי הטבח
פסטיבל המוזיקה נובה אחרי הטבח
פסטיבל המוזיקה נובה אחרי הטבח
(צילום: יובל חן)

במכתבו הוא גם משבח את ראש העירייה על פועלה מתחילת המלחמה: "הגיוס וההקמה המהירה של כיתות הכוננות בעיר, הגברת סיורי הביטחון של ניידות השיטור העירוני וגם הסיוע לאנשי ונשות המילואים. מאז תחילת המלחמה''. הוא מוסיף במכתבו כי מאז המלחמה התגייס יחד עם חבריו לסיעה "לסייע לתושבי העוטף ולאנשי המילואים בביגוד חם ואוכל. זהו המעט שאנו יכולים לעשות עבור מי שנלחמים בחזית עבור כולנו''.
מראש עיריית נתניה לא נמסרה תגובה.