בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של תושב חדרה, גבר בן 35, לאחר שעל פי החשד תקף מוכרת במאפייה בנתניה כשביקשה ממנו לעטות מסכה. האירוע התרחש ביום שישי האחרון, כאשר לטענת משטרת ישראל החשוד הגיע למאפייה בנתניה, התבקש על ידי מוכרת במקום לשים מסכה, ובתגובה קילל אותה, ירק עליה, השליך לעברה סיגריה ואיים לדקור אותה.
לטענת המשטרה, לאחר שהגיעו שוטרים למקום החשוד תקף אותם, השתולל וסירב להגיע לתחנת המשטרה. כמו כן ניסה לגנוב מצלמת גוף, ירק על אחד השוטרים, בעט בהם ואיים שיפגע בהם לאחר שחרורו. המשטרה טוענת כי בחקירתו טען ששתה והשתמש בסמים והוא לא זוכר מה קרה.
1 צפייה בגלריה
הנתונים ממשיכים לעלות
הנתונים ממשיכים לעלות
סרב לעטות את המסכה
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו גם:
במהלך הדיון להארכת מעצרו, החשוד בצעד נדיר סירב לייצוג ומינוי סנגור ובחר לייצג את עצמו. "אני לא רוצה שהסניגוריה תייצג אותי, אני רוצה שבית המשפט ישמע את מה שחוויתי", אמר בדיון, "אני יכול לנהל את עצמי. אני יכול לנסח את עצמי...זה לא משפט ראשון שאני מייצג את עצמי, אני רוצה לייצג את עצמי, חוויתי דברים שלא היו צריכים לקרות. אני נשוי עם שני ילדים, בשביל מסכה לא הייתי מוכן. זה משחק. נעצרתי על מסכה. אני אסתמטי".
"לא נאמר שאמרה (המוכרת במאפייה, ד"ס) לי אתה אתיופי מסריח, תצא מהמאפיה", הוסיף בדיון, "למה זה לא נאמר? אני אמרתי שאני אסתמטי ולא יכול לשים מסכה".
בית המשפט קיבל את טענות המשטרה וקבע כי יש חשד סביר שהחשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו, וכי מאופי המעשים והתנהגות החשוד ייתכן והמעשים בוצעו על רקע בעיה רפואית כלשהי, ובחר להאריך את מעצרו.
כל העדכונים - חדשות נתניה