משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 26 מנתניה, בגין פריצה לדירה בעיר וגניבת פרטי לבוש מחבלי הכביסה בדירה. על פי כתב האישום, האירוע התרחש לפני מספר ימים, כאשר הנאשם טיפס בשעה 2 לפנות בוקר על גגון במרכז העיר, פתח את חלון המטבח של הבית והכניס את ידו לתוך הבית.
1 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
הגרב הגנובה נמצאה בתחתונים של הנאשם
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
כמו כן נטל הנאשם מחבלי הכביסה פרטי ביגוד של הלבשה תחתונה, ביניהם גרב ותחתונים. האישה שהתגוררה בדירה הבחינה בנאשם, צעקה לעברו "מה אתה עושה פה", ניגשה לחלון וסגרה אותו. הנאשם נמלט מהמקום, עד שנתפס על ידי שוטרים כשהוא מחזיק בפרטי הביגוד. כשנלקח לתחנת המשטרה, הגרב הגנובה נמצאה בתוך התחתון של הנאשם.
המשטרה מספרת כי הנאשם, בעל עבר פלילי עשיר בין היתר בעבירות אלימות, לא שיתף פעולה בחקירה והכחיש את המיוחס לו. כשהציגו לו את פרטי הלבוש הגנובים, ענה "לא יודע מה זה", ולחוקרת אמר "שתקי" ו-"תשאלי את אלוהים".
כשנאמר לו שטביעות אצבע שלו נמצאו במקום, הוא השיב: "השתמשו בי המשפחה שלי, אמא ואבא שלי משתמשים בדנ"א שלי, מביאים לי לאכול ומרעילים אותי כל יום, הם מביאים לי לשתות דם מחזור, מכשפים אותי". במקביל לכתב האישום, המשטרה הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.
כל העדכונים - חדשות נתניה