משטרת ישראל עצרה בסוף השבוע שעבר את רוני שומוב בן ה-26 מבאר שבע, בחשד לגרימת מותה של בת זוגו, צעירה מנתניה בת 18 שהתגוררה עמו בביתו בבאר שבע. מעצרו של שומוב, בעל היסטוריה של עבירות אלימות ששוחרר רק לפני חודש ממאסר בגין עבירות אלימות נגד המנוחה, הוארך מעת לעת.
2 צפייה בגלריה
רוני שומוב
רוני שומוב
רוני שומוב
(צילום: מהאינסטגרם, מתוך אתר ynet)
הבשורה הכתה את השכונה בנתניה בה מתגוררת משפחתה של הצעירה שהייתה מוכרת לשירותי הרווחה בעירייה, באבל כבד. הקרובים, השכנים ובני המשפחה סירבו להאמין, ותיארו נערה "מחוננת" ו-"יוצאת דופן".
קראו גם >>
שכנים ומכרים של הצעירה סיפרו על מערכת יחסים אלימה לכאורה בין השניים ועל ניסיונות של המשפחה להפריד בין הצדדים. מקורב למשפחה אף סיפר כי משפחתה ניסתה להשאיר את המנוחה בבית ולמנוע ממנה לנסוע לבאר שבע, אל בן זוגה החשוד במותה.
"זו משפחה מדהימה, אחרי האירוע הזה הם נמצאים בזעם מטורף", אמר חבר של המשפחה, "הם לא מעכלים את זה. הרבה שכנים לא מעכלים את זה. אני מכיר את ההורים, הם מקסימים, הם כל כולם זה הילדים. קודם הילדים, אחר כך הם.
2 צפייה בגלריה
הבניין בו התגוררו השניים
הבניין בו התגוררו השניים
הבניין בו התגוררו השניים
(צילום: הרצל יוסף)

"זה הדור הוותיק. המשפחה בהלם, בשוק. כל רגע צצים פרטים חדשים. אני מכיר את האבא מאז שאני תינוק, ובחיים שלי לא ראיתי אותו במצב הזה. הוא בן אדם נעים הליכות, רגוע, והוא הפך לנסער. אני הבנתי שרק לפני כמה שבועות, הנערה ובן הזוג שלה עברו לבאר שבע אחרי שהם גרו תקופה מסוימת בנתניה והוא לא הסתדר בעיר. פשוט כל כך חבל על הילדה הנפלאה הזאת".
"היא הייתה ילדה חכמה, נשמה עילאית", אמרה דודתה של המנוחה, "כיבדה את הבריות. הייתה אהובה ונערצת על כולם. ילדה באמת מיוחדת במינה, בוגרת מאוד בתגובותיה. היא באה והלכה כמו משב רוח. היא גדלה בבית חם ואוהב, בית מלא דאגה, אהבה ושלום, בית חדור אמונת בורא עולם וכל מילה נוספת תהיה מיותרת".