הסניף של מתחמי הכושר "שר פיטנס" בנתניה נסגר לפני כשבועיים. זאת בעקבות הודעה של מייסדת רשת שר פיטנס שיר סנדה, המוכרת כשר פיטנס, כי היא נאלצת לסגור את סניפי הרשת ברחבי הארץ בשל חובות ענק, המוערכים ב-24 מיליון שקל. כמו כן הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ בעקבות מידע שהתקבל מהנושה של החברה כי בכוונת שיר סנדה ובעלה לעזוב הארץ ולהקים רשת של מכוני כושר בלוס אנג'לס שבארצות הברית. אתמול (שלישי) פורסם בתקשורת כי בית המשפט קבע ששר פיטנס תאלץ להיפרד גם משם המותג שלה כחלק ממכירתו.
3 צפייה בגלריה
שר פיטנס ואחד ממתחמי הכושר של הרשת
שר פיטנס ואחד ממתחמי הכושר של הרשת
שר פיטנס ואחד ממתחמי הכושר של הרשת
(צילום: נחום סגל | עמוד הפייסבוק "שר פיטנס - הרזייה וחיטוב הגוף")
הסניף של שר פיטנס בנתניה, שנמצא ברחוב אגם כנרת 4 בשכונת אגמים ומשתרע על שטח של 800 מ"ר, נפתח לפני כשש שנים והיווה מקום לאימון גופני עבור אלפי נשים מרחבי העיר. תושבות נתניה הופתעו מהידיעה על סגירת הסניף המפואר עם העיצוב החדשני.
בהודעה שקיבלו הלקוחות משר פיטנס נכתב: "לכל משפחת שר פיטנס היקרה שלי, לאחר ימים קשים ולאחר מאבק משפטי לא קל מול חברות האשראי והבנקים, לצערנו הרב אני נאלצת החל ממחר לעצור את הפעילות בסניפים''. עוד נכתב: ''כמובן שכל החיובים על חודש מרץ יזוכו חזרה בכרטיס האשראי בהחזר מלא. המוקד הטלפוני פועל כרגיל וניתן לקבל מענה החל ממחר ב-9:00 עד 16:00. אוהבת ושולחות חיבוק חזק שר".

3 צפייה בגלריה
בסניף החדש בחיפה  "הייתי נערה מלאה"
בסניף החדש בחיפה  "הייתי נערה מלאה"
שר פיטנס
(צילום: נחום סגל)

"ראיתי את הפרסומים ולא האמנתי שזה קורה", מספרת קרן שהתאמנה בסניף ומודה שהיא עדיין לא מעכלת את המהירות בה הכל קרה. "אני חושבת שאף אחד לא האמין שזה יקרה כי אנחנו סניף פעיל שעובד חזק עם צוות נהדר. לא קיבלנו בהתחלה שום הודעה אבל בעקבות הפרסומים בתקשורת, קיבלנו הודעה לטלפון שמועדון הכושר בנתניה נסגר סופית. זו הודעה שהגיעה היישר משר, שעדכנה גם על הבעיה שיש לה עם חברת האשראי וכי נקבל את הכסף חזרה. אני אישית התקשרתי לברר ונאמר לי שזה בטיפול". קרן אומרת שהיא עדיין מקווה ששר פיטנס יחזרו לפעילות. ''אני מודה שבינתיים הם מאוד שירותיים וזמינים לנו. הם לא נעלמו".

קראו גם:

"אני עוד התעמלתי ביום האחרון של הסניף'', משחזרת רעות נוח שהתאמנה בסניף שנסגר. "שמענו קצת קודם על זה שיש בעיות ושהחברה מגישה בקשה להקפאת הליכים, אבל באמת שלא חשבתי שיסגרו את הסניף. הייתי באותו הבוקר באימון כרגיל ורק בערב הבנתי שזה היה האימון האחרון שלי בסניף הזה".
נוח מוסיפה: ''הכל היה מושלם בסניף הזה. זה גם היה נוח שזה ליד הבית שלי והשירות היה ממש מעולה. לא דיברתי עם שר עצמה, אבל קיבלנו הודעות תפוצה ממנה על כך שהסניף נסגר. היא גם הבטיחה שיהיו זיכויים מלאים על התשלום''.

3 צפייה בגלריה
אחד ממתחמי הכושר של שר פיטנס
אחד ממתחמי הכושר של שר פיטנס
אחד ממתחמי הכושר של שר פיטנס
(צילום: עמוד הפייסבוק "שר פיטנס - הרזייה וחיטוב הגוף")

לקוחות נוספות שהתאמנו בסניף מספרות כי עדכנו אותן ששירות הלקוחות יישאר פעיל. ''אני מחכה להחזרים", מספרת אחת הלקוחות של הסניף בנתניה. "ברור שהופתעתי שהסניף נסגר, בעיקר הופתעתי מהמהירות שזה קרה מהרגע להרגע''.