תושב חדרה חשוד כי ניסה בלילה שבין יום שני לשלישי לשדוד את בית הקפה שטמפפר ברחוב יהושע שטמפפר 6 בנתניה.
2 צפייה בגלריה
הקטטה בבית הקפה שטמפפר בנתניה
הקטטה בבית הקפה שטמפפר בנתניה
הקטטה בבית הקפה שטמפפר בנתניה
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
החשוד, בן 38 המוכר כנרקומן, נכנס לבית הקפה כשהוא רעול פנים ואוחז סכין בידו ואיים על עובד במקום שימסור לו את פדיון העסק של אותו היום. העובד סירב ובתגובה ניסה החשוד לדקור אותו ובין השניים פרצה קטטה שתועדה במצלמות האבטחה של העסק.
מששמעו העובדים במקום ועוברי אורח את ההמולה והצעקות בעקבות הקטטה שפרצה בין השניים, הם נחלצו לעזרתו של העובד, השתלטו על התוקף שלא ויתר והתעמת גם איתם עד להגעתם של השוטרים למקום. אלה אזקו את החשוד ועצרו אותו. כתוצאה מהקטטה נפצע העובד באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לניאדו בעיר.

ניסיון שוד וקטטה בבית הקפה שטמפפר בנתניה
(צילום: מצלמות האבטחה)

"מישהו נכנס אל המסעדה וניסה לבצע פה שוד", מספר הבעלים של בית הקפה שטמפפר מיכה בואדר. "אני לא הייתי במקום אבל מנהל המשמרת נכח באירוע. העובד שהותקף עדיין מנסה לעכל את מה שאירע, הוא קצת בשוק כי זה מקרה מאוד לא נעים, אבל הוא בסדר". בואדר מספר שמי שחסם את השודד בפועל היו העובדים ואנשים ששמעו את הצעקות ושלמקום הוזעקה גם המשטרה שעצרה אותו. "הוא בסוף לא לקח כלום, המקרה הועבר למשטרה שמטפלת בזה".
בחקירתו במשטרה שמר החשוד על שתיקה ולא דיבר עם השוטרים, אבל בדיקת פרטיו העלתה כי מדובר במי שכבר ריצה עונשי מאסר בכלא, כשהפעם האחרונה היתה לפני עשור.

2 צפייה בגלריה
הסכין שנתפסה ברשות החשוד
הסכין שנתפסה ברשות החשוד
הסכין שנתפסה ברשות החשוד
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

אתמול (שלישי) הובא החשוד לאולם המעצרים בבית המשפט בפתח תקוה ומעצרו הוארך עד מחר (חמישי). לדברי החשוד, מאחר שהוא לא קיבל עדיין את מנת הסם היומית שלו, הוא מבקש ששב"ס ידאגו לפחות לספק לו "מתדון", שהוא תחליף הסם המסופק לנרקומנים על ידי המדינה.