תמונת הקורונה בנתניה אינה אופטימית: לאחר שנפתחה שוב מחלקת הקורונה בבית החולים לניאדו, אישה בשנות ה-80 לחייה שנדבקה בנגיף הקורונה ואושפזה במחלקה - נפטרה. נכון לעכשיו מאושפזים במחלקה שני מטופלים במצב קשה, אחד מהם בן 47, ושני מטופלים נוספים במצב בינוני.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
קורונה
(המחשה: shutterstock)
על פי מודל הרמזור, צבעה של נתניה הוא כתום, וציון הרמזור שלה הוא 6.3 - עלייה לעומת הימים האחרונים. נתניה שינתה את צבעה מירוק לצהוב לפני כשבועיים, ומצהוב לכתום לפני ימים ספורים.
קראו גם:
מספר החולים הפעילים בנתניה עומד כעת על 481, ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 3 אחוזים. בשל עליית מספר הנדבקים בעיר, העירייה הודיעה על פתיחת מתחם בדיקות בכניסה רגלית בבית "יד לבנים" בעיר, היום, רביעי, ומחר בין השעות 20:00-12:00. יש להצטייד בתעודת זהות ומסכה.
מספר המתחסנים בנתניה, ממשיך להיות בין הנמוכים בשרון ביחס לרשויות מקומיות וערים אחרות. על פי נתוני משרד הבריאות, רק 58.6 אחוזים מהתושבים התחסנו במנה השנייה. נתונים נמוכים יותר מערים אחרות בשרון כמו חדרה (60 אחוזים), כפר סבא (69.5 אחוזים) ורעננה (73.75 אחוזים).
בעקבות עליית התחלואה בנתניה, ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, העלתה פניה לרשתות החברתיות המיועדת לבני הנוער, במטרה להעלות את מספר המחוסנים בקרבם.
"בני הנוער המקסימים שלנו, בעיקר אלה שעדיין לא התחסנו, לכו להתחסן", אמרה ראש העירייה בסרטון שעלה לדף הפייסבוק של עיריית נתניה, "נכון שהנגיף החדש, דלתא, פוגע גם במחוסנים. אבל עדיין, כל התסמינים שונים לחלוטין. המחלה היא הרבה יותר קלה. הדרך היחידה שלנו להתמודד ולאפשר לנהל חיי שגרה שאנחנו כל כך רוצים לנהל, אחרי תקופה ממושכת שנאלצנו להסתגר.
אני מבקשת מכם. כדי למנוע אפשרות שלא תוכלו להיכנס לבתי קולנוע ומקומות ציבוריים, להשתתף באירועים, לכו להתחסן. זה לטובתכם, זה עבורכם, זה עבור כולנו, וכך נגן על כולם. בעיקר על מי שאתם כל כך אוהבים. על ההורים, על הסבא והסבתא, על החברים ועל תושבי העיר שלנו".
לעדכונים - חדשות נתניה