החברה הממשלתית להגנה על מצוקי חוף הים התיכון ועיריית נתניה מתריעות על סכנה ממשית בכניסה בלתי מורשית לאזור בניית שוברי הגלים בנתניה.
1 צפייה בגלריה
אזור הקמת שוברי הגלים
אזור הקמת שוברי הגלים
אזור הקמת שוברי הגלים
(צילום: החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון)
בהודעה שפורסמה נאמר כי הגעה לאזור היא סכנת חיים ממשית ומפריעה להמשך ביצוע עבודות הבנייה.
לצד ההתקדמות הרבה בפרויקט הקמת שוברי הגלים בנתניה, שמקדמת החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון בשיתוף עם עיריית נתניה, ושנועד להגן על המצוק החופי, הולכת ומתגברת בשבועות האחרונים תופעה מסוכנת של כניסה בלתי מורשית לתוך שטח העבודות הקבלניות, ואף טיפוס על שוברי הגלים שבבנייה.
קראו עוד>>>>
זאת, תוך התעלמות מהגידור והשילוט המתריע על הסכנה בפעילות זו. בעירייה ובחברה הממשלתית קוראים לציבור להישמע להנחיות ולא להיכנס לאזור העבודות.
פרויקט ההגנה על המצוק החופי בנתניה הינו פרויקט דגל, הכולל הקמה של 12 שוברי גלים והזנת חול לצורך הרחבת רצועת החוף. הפרויקט מתפרש על פני כ-3.5 ק"מ של רצועת חוף, אשר בעורפה המזרחי מתנשא מצוק כורכר בגובה של עד 40 מטרים. העבודות החלו לפני כשנה והן צפויות להסתיים במהלך 2025.
מנכ"ל החברה הממשלתית להגנה על מצוקי חוף הים התיכון, אילן לביא: "אנו מצויים בפתחו של הקיץ. נטרת העבודות היא להגן על המצוקים ולמנוע את המשך תהליך הבליה שלהם. במקום ישנם סלעים גדולים והעבודות מבוצעות באמצעות כלים הנדסיים ומכניים כבדים, כך שמי שמפר את ההנחיות ונכנס לאזור הבנייה, עובר על החוק, ומסכן את עצמו".
לעדכונים: חדשות נתניה