אישה בשנות השלושים המוקדמות לחייה, לא תיארה לעצמה ששיחת טלפון אחת תפרק את נישואיה ותטלטל את כל עולמה. היא כל כך כעסה והתאכזבה מבעלה עד שהשליכה את חפציו לרחוב מחלון המרפסת.
2 צפייה בגלריה
"הנוכחות שלך מגעילה אותי"
"הנוכחות שלך מגעילה אותי"
"הנוכחות שלך מגעילה אותי"
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה סיפרה שבעלה והיא נשואים שנים בודדות, שבמהלכן היא הייתה מאושרת. כיוון שבטחה בבעלה ולא הייתה לה סיבה לחשוד שהוא לא נאמן לה, היא האמינה לסיפוריו על מפגשים חבריים בלילות, שכללו בעיקר צפייה במשחקי ספורט בטלוויזיה או ערבי פוקר.
הכל השתנה כשבאחד הלילות חזר בעלה מהעבודה ונכנס היישר לשירותים. לפתע צלצל הטלפון הנייד שלו עם מספר שאינה מכירה.
באותו הרגע היא החליטה למתוח את הדמות מעבר לקו וענתה בקול גברי.
קראו גם:
"שכחת את השעון שלך אצלי במקלחת", אמרה לה אישה מהעבר השני.
המומה וכואבת היא הצליחה לשמור על פאסון מסוים ושאלה בקול גברי רועד: "את בטוחה שזה שלי?".
האישה מהעבר השני של הקו השיבה: "נו, אני מכירה את השעון שלך, תוודא שהוא לא עליך. ודרך אגב, היה מדהים הפעם. אני לא יודעת מה נכנס בך, אבל הצלחת להתיש אותי. בכאלה אנרגיות לא נתקלתי כבר הרבה זמן. לא הפסקתי לחשוב על זה מהרגע שהלכת. נדבר מחר ונקבע משהו לסוף השבוע".
בשלב הזה ניתקה האישה את השיחה, זרקה את הטלפון על הקיר והחלה להשליך את חפציו ובגדיו של בעלה מהחלון. כשיצא מהשירותים והבחין במעשיה, מיהר הבעל לקראתה וצעק לעברה: "השתגעת, מה את עושה?".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"מה אני עושה?", היא צרחה עליו בחזרה. "אני רוצה שתעוף מהבית עכשיו, לך לאיפה שהשעון שלך נמצא. החברה שלך התקשרה עכשיו ואמרה ששכחת את השעון במקלחת. אני מקווה שזה לא אותו השעון שהוריי קנו לך במתנה לחתונה. אתה יודע מה? בעצם לא אכפת לי. צא מהחיים שלי עכשיו".
הבעל הביט בטלפון המרוסק, הבין מה בדיוק אירע וניסה להסביר: "אני יודע מה את חושבת, זה לא רומן אלא רק יחסי מין. יש דירה יוקרתית לא רחוק מכאן עם בחורות שנותנות שירותי מין. אין כאן שום עניין של רגש או מחויבות, אלא רק סקס נטו. אנחנו יכולים לפתור את זה".
האישה הייתה נחרצת ואמרה: "לא מעניין אותי הסיפורים או התירוצים שלך. אני לא יכולה להסתכל עליך והנוכחות שלך מגעילה אותי. תצא מהבית עכשיו".
כשהבין האיש כי אין דרך חזרה ושאשתו לא תסלח לו, הוא עזב את הדירה באותו הערב, והשניים פתחו בהליכי גירושין.