שלוש שנים וחצי אחרי שהותקפה באכזריות נוראית בשוק העירוני בנתניה, הלכה אולימפיה חביב אמש (רביעי) לעולמה במוסד השיקומי שבו שהתה בשנים האחרונות. המשפחה, שמקווה להחמיר את העונש לתוקף שהורשע ב"ניסיון רצח", דחתה את מועד הלוויה על מנת לאפשר נתיחה לאחר המוות.
2 צפייה בגלריה
אולימפיה חביב ובתה
אולימפיה חביב ובתה
אולימפיה חביב ובתה יסמין
(צילום: יובל חן)
חביב הותקפה ב-17 באוקטובר 2018 על ידי טספה מריאם, נתין זר מאריתראה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, באותו יום, סמוך לשעה 20:15, פגש מריאם את חביב באזור השוק העירוני וגרר אותה למחסן נטוש ברחוב שהם, שם ניסה לאנוס אותה. בשלב מסוים אחז בלבנת בניין מבטון שהייתה במקום וחבט בה בעוצמה בראשה ובפניה מספר פעמים.
חביב הובהלה במצב קשה, ללא הכרה, לבית החולים. לאחר המקרה ארגנה משפחתה ופעילים בעיר הפגנת מחאה בנתניה. היא חזרה להכרה אחרי כשנה, אולם לפני כשנתיים לקתה באירוע לבבי ואתמול, כאמור, נפטרה.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה ברחוב שח"ל
זירת הדקירה ברחוב שח"ל
זירת הדקירה ברחוב שח"ל
(צילום: דוברות מד"א)
''ההלוויה נדחתה ולא תתקיים היום בשעה 14:00", סיפרה בתה יסמין פלאח למיינט נתניה. .אנחנו עוד לא יושבים שבעה. למרות שהיא נפטרה ביום רביעי, אנחנו רוצים לבצע נתיחה לגופה בשביל לשנות את סעיף האישום, במקום ניסיון לרצח לרצח ומאסר עולם. חשבתי שזה ברור שזה רצח ושהוא לקח נשמה בגיל 45. אבל זה לא ככה".
הלוויה תתקיים ביום ראשון ה-27/3 (20:00) בערב בבית העלמין בוותיקים נתניה.
כל העדכונים - חדשות נתניה
פורסם לראשונה: 18:18, 24.03.22