בעקבות כנס משמר השכונה שהתקיים בקאנטרי פולג הוחלט על תגבור הסיורים, התקנת מצלמות והקמת תחנת שיטור מקומי בשכונת עיר ימים.
"לאחרונה נרשמה עלייה בכמות הפריצות בשכונת עיר ימים. כולל פריצות שהתרחשו לאור יום ובאמצעים חריגים כגון סנפלינג אל תוך הבתים", מספר אמנון סעדון, מיוזמי הכנס וחבר במשמר השכונה פולג-עיר ימים. "בעקבות הדיווחים הרבים מצד תושבי השכונה והאזור על תחושת חוסר ביטחון, גניבות רכבים, השלכת פסולת, ועוד, יזמנו כנס תושבים בהשתתפות אלון אהרון ראש מנהל אכיפה, ביטחון ופיקוח, חזי לוי מנהל שיטור עירוני, סגנית ראש העירייה טלי מולנר, חבר המועצה הממונה על הביטחון אפרים בולמש ואנשי השיטור העירוני".
1 צפייה בגלריה
כנס התושבים. הניידות יפטרלו
כנס התושבים. הניידות יפטרלו
כנס התושבים. הניידות יפטרלו
(צילום: פרטי)
בפגישה הוחלט כי תחילה תוקם נקודת שמירה לשכונה עם ניידת שיטור עירוני שתאויש על ידי מתנדבים. "בנוסף, החל מהשעה 22:00 ועד לשעות הבוקר, יפטרלו שתי ניידות של השיטור העירוני ברחבי השכונה באופן קבוע, דבר שיגביר את תחושת הביטחון וייתן מענה חלקי למכת הפריצות וגניבת הרכבים", מסביר סעדון. "כמו כן, תוגבר האכיפה כנגד זריקת פסולת בניין על ידי קבלני שיפוצים ברחוב שולמית. הובהר לנו כי השיטור העירוני עבר מהפך וכיום כל פקח מהשיטור העירוני מצויד בנשק ומצלמת גוף ובקרוב תותקן מערכת מצלמות אשר תפחית משמעותית את גניבת הרכבים".
במהלך הפגישה התלוננו התושבים על תחושת חוסר הביטחון וביקשו להגביר את אמצעי האכיפה והסיורים בשכונה. "למרות שנושא זה הוא תחום של משטרת ישראל, החלטנו על הקמת תחנת שיטור מקומי בשיתוף הקאנטרי, באחד החדרים שהוקצו לכך", מסביר בולמש. "בנוסף, יוגברו הסיורים בשכונה באמצעות ניידת של מחלקת האכיפה בלילות. ראש העירייה קיבלה החלטה שיוצבו מצלמות בכל הכניסות של העיר וכל רכב שייכנס או יצא מהעיר יוזן למשטרה ולפיקוח. בימים הקרובים יותקנו מצלמות ברחבי השכונה במקומות המועדים לפורענות. סמוך לגבול עם כביש 2 ובסביבה של מלון החוף הירוק".
כל העדכונים - חדשות נתניה