דף הפייסבוק של חבר המועצה אפרים בולמש הופעל במשך שבועות על ידי בת שירות לאומי, שתפקדה גם כעוזרת אישית לבולמש. כך עולה מתחקיר שבוצע בסיועה של הפעילה החברתית והעיתונאית, אורנה אביקזר.
על פי גורמים בעירייה, במשך שבועות רבים בת שירות לאומי תפקדה כעוזרת האישית של חבר המועצה בולמש, התלוותה אליו למפגשים מקצועיים וניהלה את עמודיו ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש. "יש אולם ענק"
בולמש. ממונה על הפיקוח בעיר
(צילום: נמרוד גליקמן)
קראו גם:
יש לציין כי עמוד הפייסבוק של בולמש נושא תוכן פוליטי רב. כך לדוגמא הוא מכיל פוסט בו יצא בולמש בעמוד הפייסבוק שלו כנגד מפלגת "יש עתיד" ופעילותה בעיר, שם טען כי המפלגה לא עשתה דבר כנגד "ההתחרדות בעיר". בפוסטים נוספים, נכתב על עשייתו הרבה של בולמש לטובת הציבור החילוני בעיר, ועל פעילותו הנרחבת והענפה. גורם בכיר בעירייה טוען כי בת השירות הלאומי שימשה את בולמש ל-"יחסי ציבור", ובין היתר דאגה לתעד אותו ברחבי העיר במסגרת תפקידו, ולהעלות את התיעודים לעמוד הפייסבוק שלו.
בשיחות עם גורם בשירות הלאומי, נמסר כי הנושא נבדק, וכי בעת הפגישה בין הגורמים בשירות הלאומי לבין בולמש בה נקבע כי בת השירות תסייע לבולמש, הוא לא פירט כי יש פן פוליטי ויחצ"ני לתפקיד, אלא שבת השירות בעצם תסייע לעיריית נתניה שכן הוא מתפקד בעירייה כבכיר. יש לציין שבולמש עצמו אינו נושא בתפקיד רשמי בשכר מטעם עיריית נתניה, אך ממונה על הפיקוח בעיר.
2 צפייה בגלריה
בת שירות. זה התפקיד שיועד לה?
בת שירות. זה התפקיד שיועד לה?
בת שירות. זה התפקיד שיועד לה?
( צילום: shutterstock)
"כאמא לנערה בת 18 ששירות לאומי זה אחת מהאופציות הנשקלות גם עבורה בצבא, וכממונה על מעמד האישה, הזדעזעתי לגלות כי חבר המועצה בולמש עושה שימוש פוליטי מכוער לצרכים פוליטיים בבת שירות לאומי שקיבל למשרדו", אמרה סגנית ראש העירייה, טלי מולנר.
"לא יעלה על הדעת שחבר מועצה ייקח לצרכיו הפוליטיים עוזרת אישית בדמות בת שירות לאומי שכל תפקידה יהיה הפעלת דף הפייסבוק והאינסטגרם שלו, הצטרפות לסיורים עם חבר המועצה, צילום שלו בזמן הסיורים, כתיבת פוסטים והפצתם בדפי הפייסבוק השונים. בת שירות לאומי מתגייסת לשירות לאומי לא בשביל לנהל דפי פייסבוק ואינסטגרם של חברי מועצה או כל דמות פוליטית ציבורית אחרת.
העובדה שחבר המועצה אף צייד אותה במכשיר טלפון פרטי שלו אתו היא מתהלכת בקביעות ודרכו היא מפרסמת עבורו ברשתות החברתיות ואף עונה לפניות תושבים בווטסאפ שלו היא לא פחות ממזעזעת ומבישה ואני קוראת לו לסיים במיידי את עבודתה כעוזרתו האישית ולהשיב אותה לשיבוץ מחדש בתפקיד משמעותי אחר בעירייה".
מהשירות הלאומי נמסר: "הנושא בבדיקה".
מעיריית נתניה לא נמסרה תגובה.
חבר המועצה בולמש סירב להגיב לנושא.
כל העדכונים - חדשות נתניה