הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה פרויקט התחדשות עירונית של חברת "אזורים" והחברה להתחדשות נתניה בצפון נתניה, במסגרתו יהרסו שישה בניינים ישנים ויקומו במקומם שלושה מגדלי מגורים בני 27 קומות ברחוב בארי, בסמוך לגן יהושע. שלושת המגדלים יכילו 292 יחידות דיור.
1 צפייה בגלריה
כך ייראה הפרויקט
כך ייראה הפרויקט
כך ייראה הפרויקט
( גורדון אדריכלים)
המגדלים צפויים להכיל גם שתי כיתות גן חדשות בקומת הקרקע הכפולה שלהם, לצד מוסד ציבורי נוסף שייעודו טרם נקבע. הפרויקט אף יכלול שלוש קומות חניה תת קרקעיות כדי לשרת את מאות המשפחות שיתגוררו בפרויקט.
תמהיל הדירות שאושר בפרויקט הוא 16 יחידות דיור בשטח של 80 מ"ר, 164 יחידות דיור בשטח של 100 מ"ר, 100 יחידות דיור בשטח של 125 מ"ר, 3 יחידות דיור בשטח של 160 מ"ר ו-9 יח"ד בשטח של 150 מ"ר. משך העבודות על הפרויקט צפויות להימשך כשלוש שנים.
קראו גם:
"זה הפרויקט השני המשותף שלנו ושל חברת אזורים שיצא לדרך", מספר מנשה זוארץ, מבעלי החברה להתחדשות נתניה, "אנחנו מתמקדים במרכז העיר בהתחדשות עירונית. אנחנו עושים פעילות מבורכת מול הדיירים, עם תקשורת מלאה מולם. הם שותפים מלאים להתקדמות הפרויקט".
"נושא התחדשות עירונית זה חלק מהתפתחות העיר", אומר יו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה, אלי דלל, "התכניות הן שלמעלה מחמישים אחוז של היתרי הבנייה שניתנו ויינתנו בהמשך יהיו של התחדשות עירונית".
לעדכונים: חדשות נתניה