בעל אטליז מנתניה הוכר לאחרונה כנפגע תאונת עבודה על ידי ביטוח לאומי, לאחר שעבר אירוע מוחי בזמן עבודתו. הסיפור התרחש בשנת 2019, בעל אטליז, תושב נתניה, קיבל טלפון מספק הבשר שלו, שהודיע לו, כי הוא צריך לפרוע באופן בהול שאינו סובל דיחוי על סך 400 אלף שקלים.
"ידעתי שאני חייב לו סכומי כסף גדולים, אך דרישתו לפרוע הכל ובמיידי, הלחיצה אותי מאוד", סיפר בעל האטליז, "בעסק שלי סכום כזה הוא מכה כלכלית אנושה. לא מדובר בסכום שיכולתי לפרוע 'מהרגע להרגע'- כפי שהספק דרש ממני".
2 צפייה בגלריה
שיחת הטלפון המלחיצה הובילה לאירוע המוחי
שיחת הטלפון המלחיצה הובילה לאירוע המוחי
שיחת הטלפון המלחיצה הובילה לאירוע המוחי
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
מיד לאחר השיחה, סיפר בעל האטליז כי חש ברע, וכמה דקות לאחר מכן - הוא עבר אירוע מוחי. לאחר שנפגע, הגיש בעל האטליז תביעה לביטוח לאומי באמצעות עורכת הדין ענת קאופמן. לאחר תהליך ארוך שכלל גם חקירה של עד ראייה שהיה במקום והיה עד לאירוע, הוחלט בביטוח לאומי להכיר במקרה כאירוע חריג בעוצמתו, ולהכיר בתובע כנפגע תאונת עבודה. בימים אלה, מתקיימים דיונים על גובה הפיצויים להם יהיה זכאי בגין התאונה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ענת קאופמן
עו"ד ענת קאופמן
עו"ד ענת קאופמן
(צילום: רמי זרנגר)
עו"ד ענת קאופמן, יו"ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין, מומחית לדיני נזיקין: "מדובר בתאונה שונה מהרגיל שכן מדובר פה באדם שכתוצאה משיחת טלפונית קשה, חווה התרגשות שהביאה בסופו של יום לאירועי מוחי ולאשפוז בבית חולים. בזכות טיפול נכון ומקצועי הצלחנו להוכיח את הקשר בין שיחת הטלפון לעבודה, שמדובר באירוע חריג וכי לפיכך יש להכיר באירוע כתאונת עבודה".
כל העדכונים - חדשות נתניה