האירועים הקשים בין יהודים לערבים ברחבי המדינה הגיעו הלילה (יום ד') גם לנתניה. עשרות צעירים יהודים נצפו הערב הולכים לאורך רחוב הרצל מקניון השרון, עוצרים בתחנה המרכזית, וממשיכים לכיכר העצמאות, בזמן שהם צועקים 'מוות לערבים'.
עוברי אורח סיפרו כי חלק מהצעירים ביצעו ונדליזם בדרך, בעטו בפחים וזרקו חזיזים. כוחות משטרה היו פרוסים לאורך הרחוב, כדי למנוע מקרים של אלימות. בשל המהומות, ראש עיריית נתניה הגיעה למרכז העיר כדי לנסות להרגיע את הרוחות.

קראו גם:
"העובד שלי ראה המון אנשים הולכים לפתע ליד העסק שלי", סיפר בעל עסק מכיכר העצמאות, "הבנתי שהם מחפשים ערבים ערבים להרביץ להם, הם הולכים וצועקים 'מוות לערבים'. הם הגיעו לכיכר, זרקו פה כמה חזיזים, ונכנסו לצומת של אוסישקין-רמז ועצרו את כל הצומת. יש פה מלא משטרות. יש כאן צוות לפיזור הפגנות. זה לא נורמלי".
1 צפייה בגלריה
פיירברג מנסה להרגיע את הרוחות
פיירברג מנסה להרגיע את הרוחות
פיירברג מנסה להרגיע את הרוחות
(צילום: פרטי)
ברחוב סמילנסקי, בעלי עסקים מדווחים כי מספר צעירים ניסו להיכנס בכוח למסעדת שווארמה בבעלות אזרח ערבי ישראלי, במטרה לפגוע בו, וכי שוטרים מונעים את הכניסתם.
"באו מאות אנשים ורצו לדפוק לו את המקום", מספר בעל עסק ברחוב, "חדורי מוטיבציה, הוא בפנים סגור. השוטרים רוצים להבריח אותו הביתה. לא מאמין שדבר כזה קורה כאן".
כל העדכונים - חדשות נתניה