ביום חמישי שעבר קיבלו הורי תלמידי בית הספר שז''ר מכתבי שיבוצים שהבהירו כי במבנה בו פעל בית הספר שז"ר יעבור לפעול בית הספר שלהבות לחינוך ממלכתי דתי.
1 צפייה בגלריה
הורים ותלמידים מוחים נגד סגירת שז"ר
הורים ותלמידים מוחים נגד סגירת שז"ר
הורים ותלמידים מוחים נגד סגירת שז"ר
( פרטי)
במכתב הוסבר להורים כי "על פי החלטת הרשות עומדת לזכותכם האפשרות הראשונה שבנכם/בתכם יישארו ללמוד בבית הספר שלהבות בחינוך הממלכתי דתי, במבנה בית הספר שז''ר. האפשרות השנייה העומדת לזכותכם (עולים לכיתה ה') היא שיבוץ לבית הספר אהרון דוידי. האפשרות השלישית (על בסיס מקום פנוי), הינה ל-קמפוס לאומנויות דורה, אילן רמון ואמי''ת עמיטל".
קראו גם:
"אם הוחלט סופית שבית הספר שלנו ייסגר, אנחנו מבקשים שלא תפקירו אותנו", מבקשת מור ארוצקר-נצר, סגנית יו"ר הנהגת ההורים בשז''ר ומוסיפה: "גם ככה ההודעה הטראומתית כי בית ספר ייסגר מהווה מכה קשה לילדינו ולהוריהם. אני פונה לראש העירייה שלנו, מרים פיירברג-איכר, ולראש מנהל החינוך בעיר, אתי דהאן ואומרת: טרם איבדנו תקווה שתשמעו אותנו ותשנו את החלטת הסגירה. באם לא, אנו מבקשים שלא תפקירו אותנו. תפגשו איתנו ונחליט יחדיו איך נעזור לילדים ולהורים לעבור את השינוי הזה. אנחנו דורשים שכבר מעכשיו יחלו מפגשים בין ילדי בית הספר שז''ר לילדי בתי הספר המהווים אופציה חלופית. בנוסף, חשוב לנו ליווי פסיכולוגי להליך".
לטענת ההורים ''ניתן לנו סיוע בהנחה בתשלום הצהרון. אם התלמידים יפוזרו בבתי ספר אחרים נשלם במקום 100 שקל סכום גבוה שעומד על 800-1000 שקל. וזאת בנוסף להסעות שהמימון שלהם הוא רק לשנה וזה לא עוזר לנו בשנים אחר כך. בנוסף, בית הספר אילן רמון מרוחק לרוב תושבי השכונה ולכן אנחנו מבקשים הסעות גם לשם".
בנוסף מבקשים בהנהגת ההורים כי, "הילדים יקבלו שעות תמיכה וסיוע, נפשי ולימודי, במסגרות החדשות ושיהיה המשך לתוכניות הלימודים המיוחדות לבית הספר, כגון מטמון ופסגות (לילדים מחוננים), אנגלית מכיתה ב', כלבנות, ספורט יומי (שיתוף פעולה עם מכללת וינגייט), ורובוטיקה.
"אנו מבקשים שכל הבקשות שלנו יהיו מעוגנות במסמך משפטי. לאור העובדה כי לאחרונה נבחר ביה''ס פעם שניה, לביה"ס המצטיין בתחום הספורט - פרס החינוך הגופני במחוז ת''א, אנחנו ממשיכים להאבק בכל הכוח. כמו כן, אנחנו מבקשים להמשיך במתכונת הזו של ביה''ס שז''ר עוד שנת לימודים נוספת מתום השנה נוכחית".
זוהר פדידה, יו"ר הנהגת הורים בבית ספר שלהבות חב"ד אמר: "עניינו אותנו בדבר הזה אבל אף אחד לא בא אלינו עם זה באופן רשמי, אבל זה השיח והדיבור. חשוב להבהיר אנחנו לא הגורמים לסגירת בית הספר שז''ר ולא גרמנו לכך שזה יקרה. נבחן את זה בצורה פרקטית אם זה נותן מענה אופטימלי לכל הצדדים".
מטעמה של קרן אסא יו"ר הנהגת הורים באהרון דוידי, נמסר: "האופציה הראשונה שנפתחה לרישום היא דוידי והחשש שרבים יבחרו בנו למרות שאנחנו בית ספר מאוכלס. אנחנו שכונה שמתאכלסת ויוצא מצב שאנשים שיגיעו לשכונה לא יוכלו למצוא מקום פנוי בבית הספר. השיבוצים העתידיים יגרמו לכיתות מלאות. וזה בלי קשר לשז''ר. שלחתי מכתב לעירייה שבוע שעבר בנושא, וקיבלתי תגובה שמנהל החינוך ידאג שלא תהיה צפיפות ויהיה מקום לכל תושבי השכונה".
מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "ההחלטה על סגירת בית הספר התקבלה משיקולים פדגוגיים. נמשיך ללוות את הקהילה והתלמידים לאורך כל הדרך עם כל המענים שיידרשו לטובתם"
כל העדכונים - חדשות נתניה