"לא יעלה על הדעת לסגור בית ספר וותיק בשכונה בה האוכלוסייה חלשה", אומרת אמא לאחד התלמידים בבית הספר הממלכתי שז"ר, שעתיד להיסגר בקיץ הקרוב. עשרות הורים הגיעו הערב (רביעי) ומחו נגד ההחלטה, במהלך ישיבת המועצה העירונית.
2 צפייה בגלריה
הורים וילדים מפגינים הערב
הורים וילדים מפגינים הערב
הורים וילדים מפגינים הערב
(צילום: אסתר דניו)
במהלך הישיבה העלה חבר המועצה ארז אבא הצעה לסדר לבטל את סגירת ית הספר. "בשנים האחרונות מרבה עיריית נתניה לסגור שלל בתי ספר בשכונות מוחלשות", הוא אומר, "חלקם הוסבו למוסדות חינוך אחרים, קרי קמפוס דורה וחלקם הוסבו למוסדות חינוך תורניים".
(צילום: ליאור לנציצקי)
בית ספר שז''ר פועל בשכונת אזורים - נאות שקד, במשך כחמישים שנה. בעירייה מסבירים כי הסיבה לסגירת בית הספר נעוצה במיעוט הנרשמים לכיתה א', בשנה הבא. הורים טוענים מנגד כי "אחרי שנים של הזנחה טיפחו בחמש שנים האחרונות את בית הספר ועכשיו רוצים לפזר את התלמידים ולתת את המבנה לגוף אחר".
התלמידים עתידים לקבל שיבוץ מחדש בבתי ספר אחרים באיזור. 'אנחנו לא ניתן לזה לקרות'' הבהירה לא פעם, אסתר דניו, יו"ר הנהגת הורים בבית הספר שז''ר. ''ביום חמישי שעבר הייתה הפעם הראשונה ששמעתי על זה שרוצים לסגור את בית הספר הוותיק ובתחילת השבוע נערכה פגישה עם מנהל החינוך לגבי שיבוצי התלמידים.
2 צפייה בגלריה
הורים ותלמידים מפגינים הערב
הורים ותלמידים מפגינים הערב
הורים ותלמידים מפגינים הערב
(צילום פרטי)
"ההורים הצביעו ברגליים והגיעו מעטים לשני סבבי המפגש. גם לבקשה לחתום על הטפסים, ההורים הגיבו במחאה ולא חתמו. הערב אנחנו מפגינים מול העירייה כי חשוב לנו שישמעו אותנו".
שי באון , יו"ר ועד ההורים העירוני: "לא יעלה על הדעת לסגור בית ספר ותיק בשכונה בה האוכלוסייה חלשה, ללא מציאת פתרונות ראויים לילדים".
לכל העדכונים - חדשות נתניה