משטרת נתניה עצרה השבוע צעיר בן 23 תושב העיר, לאחר שעל פי החשד תקף נהג אוטובוס בקו 32 של חברת "אגד תעבורה" במכות, ריסס עליו גז פלפל והיה במנוסה במשך מספר ימים, עד שנעצר. עם זאת, נראה שלמשטרה לא היו די ראיות על מנת להשאירו במעצר, והוא שוחרר.
1 צפייה בגלריה
(גז פלפל. צילום ארכיון: מוטי קמחי)
האירוע החמור התרחש ברחוב הנרייטה סולד בנתניה. "נהגתי בקו 32 והגעתי לשכונת אזורים", מספר הנהג שהותקף "כמה מטרים אחרי אחת התחנות, ראיתי אוטו שחוסם את הכביש, מסוג מאזדה בצבע אדום. צפרתי פעמיים, האוטו לא זז. נאלצתי לעלות על אי התנועה שמפריד בין שני המסלולים. ראיתי בחורה יושבת באוטו, ולידה בחור. שאלתי אותה למה היא חוסמת את הכביש.
אז הבחור פתח את הדלת, בא לעבר האוטובוס, התחיל לבעוט לי בדלת. קמתי ופתחתי את הדלת שלי, ואת הדלת של האוטובוס. הוא שלף גז פלפל, השפריץ לי לתוך העיניים. אני לא הספקתי לשטוף את העיניים, הוא השפריץ עליי שוב, הוא דחף אותי, בעט בי, קיבלתי מכה בבטן ממנו ואז הם נעלמו שניהם".
מה קרה לאחר מכן?
"כמה דקות אחר כך הגיע בחור נוסף, לקח את האוטו שלהם וברח. לא יודע מאיפה קיבלתי את הכוח, צילמתי את האוטו שלהם. אחרי 10 דקות הגיע שוטר, נתתי לו את הפרטים והתמונות של האוטו. פוניתי לבית החולים 'לניאדו' לטיפול, ושם קיבלתי תמונה של החשוד מהמשטרה, ואישרתי שזה אכן החשוד שתקף אותי".
קראו גם:
התוקף כאמור נמלט, אך כעבור מספר ימים עצרה המשטרה חשוד, צעיר בן 23 מנתניה. במהלך הדיון להארכת מעצרו, המשטרה הציגה תיעוד של מצלמת הדרך מתוך האוטובוס. למרות זאת, לפני הדיון המשטרה לא גבתה עדות מאף אחד מהנוסעים האחרים, מה שהוביל לבעיה בבית המשפט.
לאחר שביקש כמה דקות הפסקה, נציג המשטרה ענה לשאלת בית המשפט, ואמר כי אין למשטרה אינדיקציה הקושרת את החשוד לעבירות המיוחסות לו. בעקבות כך, השופטת החליט לשחרר את החשוד ללא כל תנאי באופן מיידי.
"בשולי החלטתי, אציין כי יש להצטער שבתיק בו מדובר בחשדות לעבירות אלימות חמורות של נהג אוטובוס, ללא כל היכרות מוקדמת וכעולה מחומרי החקירה כי החשוד לכאורה התחמק מהתייצבות לחקירה, יש להצטער שהיחידה החוקרת לא טרחה להציג ראיות לבית המשפט הקושרות את החשוד לעבירות המיוחסות לו שעה שעותרת להארכת מעצרו", אמרה השופטת דורית סבן נוי.
הנהג המותקף עדיין מתקשה להתאושש מהאירוע החמור שעבר עליו, ונותר המום מהעובדה שהחשוד בתקיפתו שוחרר לביתו.
איך אתה מרגיש היום?
"אני לא חושב שאני יכול לחזור לעבודה. גם שבוע לפני זה היה תאקל עם בחורה, והיא אמרה לי 'זה היום האחרון שלך'. זה לא מקום עבודה, אני לא יכול להמשיך ככה".
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה נעצר חשוד שהובא לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה. נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".
לעדכונים - חדשות נתניה