אירוע מפחיד: אמא משכונת עיר ימים בנתניה, טוענת כי ביום שני האחרון בשעת צהריים, גבר בשנות השישים לחייו ניגש לבנה בן ה-12 ולשניים מחבריו, וניסה לשדלם לבוא איתו לרכב כדי "לקבל פרסים". הילדים סירבו בתוקף ועזבו את המקום, האמא דיווחה למשטרה על המקרה. המקרה אירע ליד גן "הפטריה", בסמוך לבית הספר "חיים חפר".
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום ארכיון: לירן תמרי)
"הבן שלי, ילד בכיתה ו' ועוד שני חברים, חזרו מבית הספר 'חפר' ביום שני בסביבות 13:30, ועברו ליד גן הפטריה", משחזרת האמא, "ניגש אליהם גבר, בסביבות גיל השישים, בן אדם מבוגר, ואמר להם לבוא איתו לאוטו, כדי שהוא יתן להם פרסים. הם היו ממש נסערים, הם אמרו לו לא, ועזבו אותו. הבן שלי הלך לחבר אחרי המקרה, חזר הביתה בערב, ושכח מזה. ורק אתמול הוא נזכר לספר לי".
התלוננת למשטרה?
"כן, התקשרתי למשטרה, הם אמרו לי שבעיקרון הם מטפלים במשהו שקורה באותו הרגע, אין להם יותר מדי מה לעשות עם זה חוץ מלהעביר את המידע הלאה ככה שאם יצוץ משהו בסגנון, הם ישתמשו בזה".
קראו גם:
איך הרגשת כשהבן שלך סיפר לך על המקרה?
"אנחנו יודעים שהדברים האלה קיימים, אנחנו מלמדים את הילדים איך להתנהג ולהתרחק, שזה בדיוק מה שהם עשו. ברור שזה לא משהו שצריך לקרות, ואנחנו מצפים שמה אפשר לעשות, שיעשו. שכן ינסו לתפוס את הבן אדם הזה, הוא בטח לא היחידי. זו לא פעם ראשונה שאנחנו שומעים על אדם כזה בעיר ימים, זו לא פעם ראשונה שזה קורה בשכונה הזאת. בכל כמה חודשים עולה משהו דומה".