לכו להתחסן: בבית החולים "לניאדו" בנתניה מדווחים הבוקר (חמישי) כי, "100% מתוך המטופלים במצב קשה במחלקת קורונה לא התחסנו, מדובר על 17 מטופלים, מתוכם 6 מונשמים.
2 צפייה בגלריה
"לניאדו". שלחו מכתב
"לניאדו". שלחו מכתב
"לניאדו"
(אסף פרידמן)
מחלקת הקורונה בבית החולים קיבלה בימים האחרונים מטופלים שממוצע הגילאים שלהם נמוך. בין 45-51. מתוך 31 מטופלים השוהים במחלקה.
קראו גם:
הנתון שמדאיג באופן מיוחד את פרופ' שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו, הוא נתון ההתחסנות, והוא מסביר: "100% מהמטופלים במצב קשה במחלקת קורונה הינם מטופלים שלא התחסנו, או שלא השלימו את מנת החיסון השנייה. מדובר על מטופלים בגילאים שונים, כולל מטופלים צעירים. אני סבור כי אי התחסנות הינה סכנת חיים של ממש, במיוחד במצב הנוכחי בו נפתחים בתי הספר, העסקים ומוסדות התרבות".
2 צפייה בגלריה
פרופ' שמעוני
פרופ' שמעוני
פרופ' שמעוני
(צילום: דוברות לניאדו)
עוד הוא מוסיף כי, "אני פוגש את המשפחות ביום שאחרי האשפוז והדיאגנוזה הראשונית, הלב נקרע. המשפחות מרגישות תחושת אשמה כבדה על כך שלא התעקשו שיקיריהן יתחסנו ומהר".
שמעוני קורא שוב לציבור ללכת להתחסן: "אינני יודע באיזה מילים נוספות אפשר להתבטא כדי להביא למצב בו כל מי שיוכל להתחסן יעשה זאת. אף אחד מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמו עומד בפתח מחלקת קורונה כשבן משפחתו נמצא בפנים, מפרפר בין חיים למוות, אפשר למנוע את זה! אל תשחקו בחיי יקיריכם!".
לעדכונים - חדשות נתניה