קצת לפני הכניסה לשנת 2024, ענקית המזון הבינלאומית קרפור ישראל מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ופותחת סניף של קרפור סיטי היום בשעה 14:30 ברחוב יהושע שטמפפר 14 בנתניה.
2 צפייה בגלריה
סניף קרפור חולון
סניף קרפור חולון
סניף של קרפור סיטי ייפתח במרכז נתניה
(המחשה: קובי קואנקס)

סניף זה מצטרף לארבעת הסניפים של הרשת שכבר פועלים בעיר - קרפור היפר ברחוב הפלדה 13, קרפור מרקט ברחוב בני ברמן 2, קרפור סיטי בשדרות ירושלים 29 וקרפור סיטי ברחוב לנטוס 26. סניפים אלה נפתחו לפני כשמונה חודשים, במאי האחרון, אז פתחה הרשת עשרות סניפים ברחבי הארץ.

קראו גם:

מקרפור ישראל נמסר כי "הסניף החדש תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. בסניף נתניה החדש ניתן יהיה למצוא בשר ועופות טריים וארוזים, דגים טריים ארוזים וכמובן מאפיה בניחוח צרפתי באיכות אירופאית ובמחירים שוברי שוק. בנוסף ניתן יהיה למצוא בסניף מגוון רחב של מוצרי קרפור באיכות אירופאית ובמחירים הזולים ביותר בשוק, ביותר מ-50% מהמותגים בישראל. ביניהם מגוון גדול של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, מוצרי נון פוד, וירקות פרימיום ישראליים".
הסניף יהיה פעיל בימי ראשון עד רביעי בשעות 20:00-07:00, בימי חמישי בשעות 20:30-07:00 ובימי שישי בשעות 14:15-07:00. בימי שבת הסניף סגור.

2 צפייה בגלריה
הסניף החדש של קרפור שנפתח היום
הסניף החדש של קרפור שנפתח היום
הסניף החדש של קרפור שנפתח היום
(צילום: באדיבות קרפור)

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתוכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב באיזורים נוספים כמו נתניה וחולון. בימים קשים אלה, בהם קהל הצרכנים פוקד את רשתות השיווק בתדירות גבוהה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים הכי זולים בישראל. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".