סניף הדואר בשכונת אגמים שנסגר בנתניה בחודש שעבר, ייפתח החל מהיום (רביעי) מחדש במתכונת מצומצמת.
1 צפייה בגלריה
סניף הדואר נסגר ונפתח מחדש
סניף הדואר נסגר ונפתח מחדש
סניף הדואר נסגר ונפתח מחדש
(צילום אילוסטרציה: ריאן)
בתחילת החודש שעבר דווח כי סניף הדואר היחיד בשכונה ייסגר, וכי סוכנות הדואר שהיתה ממוקמת ברחוב אגם כנרת במרכז המסחרי וסיפקה שירותי דואר לאלפי תושבים משכונות דרום העיר, תעביר את שירותיה לסניפים חלופיים. התושבים שמתגוררים באזור ונהנו משירותי הסוכנות, הופתעו לאור השינוי שנכפה עליהם ואף הביעו זעם על ההחלטה של הזכיין לסיים את ההתקשרות שלו עם דואר ישראל.
בדואר ישראל הבהירו מצדם כי הם מחפשים חלופה מתאימה באזור, ואף יתגברו את שיתופי הפעולה עם בתי העסק בשכונה, בהם ניתן לקבל חבילות, על מנת להקל על התושבים. אולם נראה כי מאמצים אלו לא הבשילו.
לאור מחאת התושבים, החליטו בדואר ישראל להפעיל כאמור את הסוכנות באמצעות עובדי הדואר, והסניף יחזור לפעילות במתכונת מצומצמת, הכוללת חמישה ימים בשבוע ושינוי בשעות הפתיחה.
קראו גם:
מדוברות הדואר נמסר למיינט נתניה כי "אנחנו באמת עושים כל מאמץ לתת כמה שיותר שירות. היינו קשובים לתושבים וכעת, הוחלט להחזיר את הסוכנות לפעילות. לפיכך, סניף אגמים שנסגר בחודש שעבר לאחר שהזכיין ביקש לסיים את הפעלתו, יחזור לפעילות במתכונת חדשה באמצעות עובדי הדואר, וייפתח מחדש כבר ביום רביעי הקרוב ב-26.10, במתכונת מצומצמת יותר: בימים א' ו-ה' בשעות 14:00-18:00, ובימים ב',ג',ד' ב-8:30-12:30".