תושבים המתגוררים בשכונת אגמים בנתניה הופתעו לגלות בתחילת השבוע כי סניף הדואר היחיד בשכונה נסגר. מדובר בסוכנות דואר שהייתה ממוקמת ברחוב אגם כנרת במרכז המסחרי, וסיפקה שרותי דואר לאלפי תושבים משכונות דרום העיר.
2 צפייה בגלריה
דואר ישראל
דואר ישראל
גילו על הסגירה בהפתעה. דואר ישראל
(צילום אילוסטרציה: אדווה חולי)
ליאור לנציצקי, תושב שכונת אגמים, מדגיש כי לתושבים רבים חשוב שיש סניף דואר קרוב לבית, כיוון שרבים מזמינים חבילות מחו"ל. ''הופתעתי לגלות שסוגרים את הסניף", הוא אומר. "גיליתי את זה כי קיבלתי הודעה על איסוף דברי דואר שהפנתה אותי לסוכנות דואר אחרת, כשהאופציות היו או סוכנות הממוקמת בהרצל 59 במרכז העיר או הסוכנות בקליית חממה באזור התעשיה החדש. בנוסף, התברר לי ששירותי דואר כמו דואר רשום, תשלום חשבונות וכדומה אפשר לעשות רק בסניף פולג. זה ממש זלזול בצרכים של התושבים".
לנציצקי מוסיף: ''זה מכעיס כי מדובר בשירות בסיסי וזה לא סביר שבאזור כל כך גדול לא יהיה דואר. סגרו את הסניף באזורים כי פתחו את הסניף פה שהוא גדול יותר. ועכשיו כל האזור הזה נשאר בלי סניף דואר אחד, וזה פוגע בתושבים שצריכים לנסוע לסניפים מרוחקים בשביל שירותי דואר. זה פוגע בעיקר באוכלוסייה החלשה שצריכה את סניף הדואר קרוב".
קראו גם:

2 צפייה בגלריה
ההודעה שהפתיעה את התושבים
ההודעה שהפתיעה את התושבים
ההודעה שהפתיעה את התושבים
(צילום: פרטי)

"אני נכה וצריכה ליווי בשביל לעשות סידורים והשינוי הזה מקשה עליי מאוד", מסבירה נטלי וקנין, תושבת שכונת האירוסים. "אני צריכה לנסוע עד למרכז העיר, למצוא חניה ולבזבז זמן רב על משהו שהייתי עושה קרוב לבית, כמו לאסוף חבילה או לשלוח דואר. עכשיו שינו את הכל, ואני אפילו לא יודעת לאיפה אני משויכת. מי שעשה את השינוי הזה לא חשב על אנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות. זה ממש מעצבן שעושים דבר כזה. דואר זה שירות בסיסי''.
מדואר ישראל נמסר: "סוכנות הדואר תיסגר בסוף החודש, לבקשת הזכיין שמפעיל אותה. אנו פועלים בימים אלו למציאת חלופה מתאימה באיזור, ומתגברים את שיתופי הפעולה עם בתי עסק בשכונה בהם ניתן לקבל חבילות".