''די מרים, לא בונים על הים!". זו הכתובת שהתנוססה על צלונית שפתחה תושבת נתניה בחוף פולג. היא לא האמינה כאשר פקח ושוטר הגיעו עד אליה ודרשו ממנה לסגור את רשת הצל "המתריסה".
1 צפייה בגלריה
צלונית המחאה והפקח
צלונית המחאה והפקח
צלונית המחאה והפקח
(צילום: פרטי)
בבוקר שבת הגיעה ריקה אידלמן, פעילה חברתית מוכרת בנתניה, עם משפחתה לבילוי קיצי בחוף הים. היא הגיעה אל החוף מצוידת ברשת צל גדולה שעליה מודפסת השורה: "די מרים, לא בונים על הים!". שלט שהינו חלק ממחאה מתמשכת של פעילי סביבה בעיר והסביבה, המנסים למנוע בנייה צמודה לחופים ופגיעה בטבע.
היא לא ציפתה שהציליה שלה תעורר התרגשות כה גדולה, עד שהגיע אליה פקח בליווי שוטר ודרש ממנה להסיר את השלט. אידלמן, שביקשה להבין בשל איזה עילה היא נדרשת לוותר על צל ביום חם, טוענת כי אין חוק שכזה, ולדבריה דרישתו של הפקח אינה חוקית.
צפו בצלונית שעוררה סערה בחוף פולג >>>


''הפקח שהגיע נשלח על ידי מישהו, על ידי המנהל שלו כנראה, להוריד את הרשת כי זה כנראה מפריע שתושבים מביעים את דעתם", אומרת אידלמן ל"מיינט נתניה".
מה קרה כאשר הם הגיעו אלייך?
"הפקח ממש דרש ממני בתקיפות שנוריד את השלט ואמר לי שאסור לי לפרסם את זה. בסופו של דבר התברר שאין חוק שאוסר על תליית שלטי מחאה על רכוש פרטי. מותר לפרסם שלטי מחאה. עובדה שלא קיבלתי קנס בסוף".

קראו גם:

תגובת עיריית נתניה תתפרסם כשתתקבל