חוף סירונית בנתניה אינו מונגש בצורה מיטבית לנכים. מסלול ההנגשה אשר אמור לאפשר לבעלי מוגבלויות המתניידים באמצעות כיסא גלגלים להגיע לים מסתיים מטרים ספורים לפני קו המים. בנוסף, סביבת המסלול אשר אמורה להיות פנויה ומונגשת, מלאה בכיסאות ושולחנות של מתרחצים במקום.
2 צפייה בגלריה
חוף סירונית
חוף סירונית
חוף סירונית. שביל ההנגשה לא מגיע לים
(צילום: אפי שלוש)
"זה התפקיד של העירייה לוודא שהחוף הזה יהיה מונגש", אומרת אפי שלוש, שצילמה את המצב בחוף ביום שבת. "זה אומר גישה לחוף עצמו ואחר כך גישה אל הים וכמובן גם למסעדות. צילמתי את התמונות כי זה מפריע לי בתור אזרחית. יש לי אהבה גדולה לים ואני חושבת שכולם צריכים ליהנות ממנו, אבל לצערי בסירונית אין מסלול ממש עד החוף וגם אין אכיפה על ידי העירייה".

קראו גם:

"טוב שבנו דרך גישה בחוף, אבל זה לא מספיק", מוסיפה תושבת אחרת. "צריך לדאוג למלתחות מתאימות, סככות צל נגישות וגם לאכיפה. כאן העירייה כשלה לדעתי. וחבל. אם לא ינגישו חופים לטובת בעלי מוגבלויות הם פשוט לא יגיעו".

2 צפייה בגלריה
חוף סירונית. "יש פינות קבועות שאתה יושב בהן והן כולן שלך"
חוף סירונית. "יש פינות קבועות שאתה יושב בהן והן כולן שלך"
חוף סירונית בנתניה
(צילום: אסף פרידמן)

מהעירייה נמסר: "בנתניה שלושה חופים בעלי נגישות עד המים. שביל הגישה משתנה בהתאם לגאות והשפל, ובכל מקרה המצילים בחוף עומדים לרשות כל מי שזקוק לסיוע. באשר למיקום הכיסאות ומיטות השיזוף, העניין טופל במועד הפניה על ידי הפיקוח".