דוראל קדוש בן ה-24 וטל ארביב בן ה-23 מנתניה נעצרו בחשד לניסיון רצח של ויסאם אלעג'ו בעיר בשבוע שעבר. על פי החשד, אלעג'ו נדקר אחרי שניסה לעזור לנהג מונית שהותקף על רקע גזעני בתחנת דלק, בידי שני חברים של קדוש וארביב. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (רביעי) את מעצרם של החשודים בשלושה ימים.
1 צפייה בגלריה
ויסאם אלעג'ו. "הוא מחפש איך לעזור לאנשים"
ויסאם אלעג'ו. "הוא מחפש איך לעזור לאנשים"
כמעט שילם בחיו. ויסאם אלעג'ו
(צילום: פרטי)
קראו גם:
בראיון למיינט נתניה, אמרה סמירה אלעג'ו, אמו של ויסאם: "הם רצו להרוג את הבן שלי ואלוהים הציל אותו. ויסאם גילה אחריות ואזרחות טובה. הוא ניסה להפריד בין צעירים שתקפו נהג מונית ועכשיו הוא מאושפז בטיפול נמרץ עם עשר דקירות. אני מקווה שהמשטרה תגיע לתוקפים ותעמיד אותם לדין".
המקרה אירע בשבוע שעבר, לאחר שויסאם, שעובד בהנחת תשתיות וקידוחים לרכבת בנתניה, סיים את עבודתו בארבע בבוקר ועשה דרכו הביתה, יחד עם בנו של הקבלן ושלושה עובדים אחרים. על פי עדות אחד העובדים, הם נכנסו לתחנת דלק בנתניה על מנת לתדלק ולקנות סיגריות. "הם נכנסו לתחנה והבחינו בצעירים מתעמתים עם נהג מונית מבוגר ממוצא ערבי. הצעירים קראו לו 'מחבל, צריך להרוג אותך'", סיפר העובד. "ויסאם והבן של הקבלן גילו אחריות והתערבו על מנת להרחיק את הנהג מהצעירים וכך עשו. הם אמרו לנהג להמשיך בנסיעתו, עלו לרכב ונסעו על מנת שלא להתעמת איתם. אפילו לא תדלקו ונסעו לחפש תחנת דלק אחרת".
מחקירת המשטרה ומהעדויות בשטח עולה כי חבורת הצעירים הזמינה חברים שלה ופתחה במרדף אחרי הרכב שבו נסע ויסאם עד שהרכב נעצר בתחנת דלק אחרת באזור נתניה. "הם עקבו אחריהם כל הזמן תוך כדי שהזמינו עוד אנשים", מספרת סמירה. "כאשר הגיעו לתחנת הדלק ויסאם והנהג יצאו מהרכב ולא הבחינו בהם. החבורה מיד התחילה להתיז עליהם גז מדמיע. ויסאם לא הספיק לברוח ונדקר פעם אחר פעם.
החשודים מכחישים את המיוחס להם.
כל העדכונים - חדשות נתניה